کد خبر: ۸۶۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 17 June 2020
فرمانده تیپ 48 فتح با اشاره به اینکه با تمام توان در کنار مردم خواهیم بود تاکید کرد: حاضریم برای مردم بمیریم و فدای ملت شویم تا علاقه بین مردم و ولایت حفظ شود و این انقلاب مستدام باشد و مسیر خود را ادامه دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد, مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین و همکاران خود با سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح دیدار و گفت و گو کرد.
فرمانده تیپ 48 فتح   در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیر کل بنیاد شهید و همراهانش گفت: در طول دفاع مقدس تیپ 48 فتح  در عملیات های مختلف از جمله والفجر 8، کربلای 5، کربلای 4، بیت المقدس شرکت کرد و حماسه پد خندق در تاریخ پرافتخار این یگان  برگ زرینی است.
سردار حسن حکمتیان افزود: تیپ 48 فتح متناسب با تهدیدات و بحران ها ماموریت های خود را تعریف می کند . 
وی ابراز داشت: تیپ 48 فتح در مبارزه با گروهک های تروریستی پژاک، الاهوازیه، کومله و دموکرات, گروهک تروریستی ریگی و ... نقش اساسی داشت و در این راه شهدا و جانبازانی تقدیم انقلاب کرده است. 
سردار حکمتیان گفت: در عملیات جستجوی پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج ، در سیل سال گذشته  به مناطق سیلاب و کلوار ، زیلایی ، دیشموک و سایر نقاط استان به مردم خدمات رسانی کردیم .
وی بیان کرد: در بارش برف، غرق شدگی افراد در رودخانه ها و سایر مواردی که مردم نیاز به کمک داشته باشند تیپ 48 فتح  با تمام توان در کنار آنها خواهد بود.
سردار حکمتیان  یادآور شد: در آتش سوزی  جنگل ها و مراتع در گچساران و خائیز  با هماهنگی شورای تامین مقرر شد کار پایش، کنترل و مهار آتش را تیپ 48 فتح و بالگردهای نیروی زمینی سپاه  بر عهده بگیرد که با دستور سردار پاکپور بالگردهای آب پاش و امدادی به منطقه اعزام شدند.
 وی ابراز داشت: گند زدایی مراکز، ادارات، خیابان ها و معابر، تولید 330 هزار ماسک، تامین 152 هزار لیتر آب ژاول برای دهیاران استان ، راه اندازی 10 کارگاه تولید ماسک، غربالگری، را ه اندازی  ایستگاه سلامت،  تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی و ... از جمله اقدامات تیپ 48 فتح در ایام کرونا است.
سردار حکمتیان گفت: در موضوع کمک مومنانه تیپ 48 فتح کار بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و  ترابری را برعهده داشت.
وی افزود: تیپ 48 فتح یک میلیارد و 750 میلیون تومان اجناس غیر نقدی تامین و در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع کرد.
فرمانده تیپ 48 فتح تاکید کرد: حاضریم برای مردم بمیریم و فدای ملت شویم تا علاقه بین مردم و ولایت حفظ شود و این انقلاب مستدام باشد و مسیر خود را ادامه دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز  در این دیدار،  دریافت درجه سرداری را به دکتر حکمتیان تبریک گفت و بیان کرد: پاسداران در برقراری آسایش و امنیت نقش بسزایی دارند که از زحمات آنها قدردانی می‌کنم.
سید منصور موسوی افزود: سپاه با توانمندی‌های بی‌نظیری که دارد، سپر دفاعی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان می‌باشد و این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار است.
موسوی افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نمادي ارزشمند است که ايستادگي در برابر ابرقدرت هاي شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پيروي از سالار شهيدان امام حسين عليه السلام عزّت و افتخار را پيشه راه خود ساخته تا در سايه روحيه انقلابي و معنويت، نقش تعيين کننده اي در دفع حملات دشمنان اسلام و ايران، ايفا کند.
موسوی با بیان اینکه دو نهاد مقدس بنیاد و سپاه در کنار یکدیگر مکمل فعالیت های فرهنگی هستند گفت : سپاه فتح استان الخصوص تیپ ۴۸فتح ظرفیت های بالایی در حوزه های فرهنگی ، اقتصادی و جهادی دارد که منشاء خدمات ارزشمندی در جامعه می باشد.
وی افزود : خدمت به جامعه ایثارگری، عبادت است و اگر ما بتوانیم لبخندی بر روی لبان یک ایثارگر و خانواده شهید بنشانیم، کمال لذت از آن ما است .
موسوي گفت هیچ خطوط فاصله ای بین بنیاد و سپاه نیست و هر دو از نهادهای برآمده از انقلاب هستند که درک متقابلی از فعالیت های یکدیگر دارند.
وی افزود : جنس دو مجموعه از جنس شهدا است و کارکنان و مدیران هر دو مجموعه خالصانه در این راه قدم بر میدارند.
موسوی از حمایت ها وکمک های فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در بحران ها به ویژه ویروس منحوص کرنا وکمک به جامعه ایثارگری تشکرکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار