کد خبر: ۸۶۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 20 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پیکر البزر زارعی، کوهنورد مصدوم که در اطفای آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران جان باخت ظهر امروز شنبه ۳۱ خرداد ماه در یاسوج استقبال شد.
این مراسم با حضور، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل محیط زیست، منابع طبیعی، راهداری، مدیریت بحران، فرمانده تیپ ۴۸ فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد، رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج و مسئولان و نیروهای مردمی و اداری مختلف در جلوی پلیس راه یاسوج- اصفهان انجام شد.
وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اتین مراسم گفت: از مسئولان و متولیان امر انتظار داریم با کسانی که جنگل‌ها، طبیعت، محیط زیست و منابع طبیعی استان را آتش می زنند و به استان و کشور خیانت می کنند، برخورد شدید قانونی شود.البرز زارعی نامش همیشه ماندگار خواهد ماند.
وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری البرز زارعی ساعت ۱۸ عصر امروز شنبه ۳۱ خرداد ماه در بهشت زهرای گچساران برگزار می شود.
هم چنین غلامحسین حکمتیان اصل، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کسانی که جنگلها و مراتع را اتش می زنند خیانت می کنند و باعث می شوند که البرزها را از دست دهیم و این مساله مایه تاسف است.
وی افزود: البرز زارعی فداکارانه و داوطلبانه در عملیات اطفای حریق جنگل‌های دیل گچساران شرکت کرد و پس از مصدومیت و سوختگی شدید در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان جان خود را از دست داد.
حکمتیان اصل اظهارکرد: البرز زارعی الگویی برای همه ما جهت حفظ جنگل‌، منابع طبیعی و محیط زیست است./ ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا زیلایی پاتاوه مارگون لوداب میمند لما کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
نبود امکانات و تجهیزات و فقر و محرومیت شدی تاریخی استان همواره سبب شده است جوانان استان پرپر شوند.زیرساخت جاده و راه و حمل و نقل و عمران و بهداشت و درمان و کلا فرایند توسعه در استان مظلوم محروم بسیار بسیار ضعیف هست.استان همواره از نظر شاخص های پیشرفت و ترقی آخرین رتبه را دارد و دلیل آن هم عدم سرمایه گذاری و عدم وجود زیرساخت توسعه اقتصادی و مالی می باشد.آمار فقر و سو تغذیه و خودکشی بنا به گزارشات مستند و مستدل در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالا هست.در حوزه بهداشتی و درمانی ضعف و کاستی و نقصان وجوددارد. در حوزه اجتماعی و بهزیستی و رفاه وضعیت بسیار بغرنج و نگران کننده هست.مسایل فنی و ایمنی در استان به دلیل نبود امکانات و لجستیک قوی و تجهیزات اصلا جدی گرفته نمی شود.استان سوله بحران ندارد.استان حتی جاده درست و حسابی ندارد و حمل و نقل و جاده های استان بدترین وضعیت در کشور را دارند.بیمارستان های استان تجهیزات و امکانات ندارند.مشکلات و معضلات در این استان زیاد هست.مسولان کشوری و لشکری می بایست به فکر اینواستان باشند و چاره جویی کنند و تدبیر و راه حل اتخاذ نمایند.در بخش های محروم این استان مردم دچار سو تغذیه شدید هستند.فقر و فلاکت در نواحی محروم بسیار بالا هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار