نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم گفت: کشورهای غربی وقتی که دیدند در کشور ما به اهداف خود دست نخواهند یافت دست به صدور قطنامه و بیانیه علیه کشورمان می زنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 20 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: قطعنامه‌ای که از سوی شورای حکام علیه ایران صادر شده اتفاق جدیدی برای کشور ما نیست که بخواهیم نگران آن باشیم.
 وی در ادامه افزود: کشورهای اروپایی و آمریکا از اینگونه بیانیه‌ها و قطعنامه‌ها فراوان علیه ایران صادر کردند و لذا با طرح اینگونه مسائل آشنایی لازم را داریم.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تاکید کرد: زمانی که اتحادیه اروپا منافع خود را در معرض خطر دید و نتوانست به هدف خود که استیلا بر کشورمان بود، برسد، هر روز به یک بهانه متوسل شد تا علیه ما فعالیت‌های خود را تشدید کند و البته رسانه‌های بیگانه هم آن را در بوق و کرنا می‌کنند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری  در رابطه با عدم اعتماد به اروپایی‌ها و آمریکا، اظهار کرد: از همان روز نخستی که مبحث برجام مطرح شد؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند «نمی‌شود به این‌ها اعتماد کرد زیرا الان با شما یک گفتمان انجام می‌دهند و در جای دیگر به دنبال شیطنت هستند» و همگان هم شاهد بودند که صحبت‌های ایشان صحیح و مدبرانه بود.
 موحد در ادامه افزود: اگر ما بخواهیم نجات پیدا کنیم و بتوانیم از این شرایط فعلی هم عزتمندانه عبور کنیم راه آن تبعیت از رهبر معظم انقلاب و توجه به رهنمودهای ایشان است.



برچسب ها: سید محمد موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار