عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم گفت: براساس استعلامات محلی و میدانی که صورت گرفته است، تقریباً همه موارد مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون برای ما محرز شد.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 21 June 2020

در حالی که وضعیت بررسی اعتبارنامه تاجگردون به مراحل حساسی رسیده است و گروهی برای تحقیق به استان اعزام شده بودند ، در خبری بسیار بد برای حوزه سیاسی استان ، اعلام شده که تخلفات تاجگردون محرز است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: ما با بیش از 60 نفر از افرادی که با آقای تاجگردون مرتبط بودند در محل حوزه انتخابیه، تهران، شیراز و فارس و گچساران از نزدیک گفت‌وگو کرده و یا تلفنی و با شیوه‌های دیگر با آنها صحبت کردیم. 
وی افزود: براساس استعلامات و آخرین تحقیقات صورت گرفته و همچنین صحبت‌‌هایی که با اطرافیان آقای تاجگردون انجام شد به نتایج خوبی رسیدیم، البته خوب از این جهت که به واقعیت نزدیک‌تر شدیم و کمیسیون تحقیق به زودی یک اقدام انقلابی در خور شأن مجلس یازدهم انجام خواهد داد. 
نیک‌بین خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در تحقیقات میدانی انجام دادیم و همچنین طبق استعلامات صورت گرفته نسبت به سوءاستفاده از نام دکتری در کلیه فعالیت‌های منتخب گچساران بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم در خصوص سوءاستفاده از مدرک دکتری به صورت تحقیقی در محل انجام شده و استعلامات محلی در این خصوص اخذ شده است. 
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم ادامه داد: طبق استعلامات صورت گرفته، پوسترها و بنرهایی که در محل ستاد آقای تاجگردون درج شده بود، همگی با عنوان دکتر نصب شده و در تبلیغ انتخاباتی خود نیز تیراندازی‌ها به صورت ممتد انجام شده است که متأسفانه ایشان در دفاع می‌گوید در تبلیغات همه کاندیداها این اتفاقات افتاده است و می‌افتد!
وی با اشاره به دیگر جزئیات استعلامات صورت گرفته درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بیان کرد: همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته مؤسسه‌ای که آقای تاجگردون از آنجا مدرک دکتری گرفته را پیدا نکردیم، حال شاید وجود داشته باشد، اما گشتیم و آن را ندیدیم و پیدا هم نکردیم! 
نیک‌بین در ادامه تصریح کرد:‌ متأسفانه آقای تاجگردون در دوره‌های گذشته با عنوان مدرک دکتری وارد عرصه انتخابات شده است و این سوءاستفاده از عنوان دکتری برای تبلیغات و ورود به مجلس است. 
وی با اشاره به دیگر دلایل معترضان برای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ طبق استعلامات صورت گرفته که به صورت میدانی انجام شده است، وجود دخالت‌های بسیار زیاد سیستمی و همچنین دخالت در ادارات و نصب عوامل خود در دستگاه‌های مختلف هم در شیراز و هم در گچساران  به شدت وجود داشته و در تهران هم این موارد از سوی او دیده شده است. 
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: براساس استعلامات محلی و میدانی که صورت گرفته است، تقریباً همه موارد مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاج‌گردون برای ما محرز شده و قرار است در کمیسیون تحقیق، مستندات و همچنین این گزارشات و استعلامات میدانی و محلی ارائه شود و نهایتاً گزارش جامعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
وی بر همین اساس اضافه کرد: طبق قانون، کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس 15 روز مهلت دارد تا پرونده غلامرضا تاجگردون را بررسی کند و بر این اساس، در همه این مدت 15 روز، غلامرضا تاج‌گردون باید مستندات و دفاعیات خود را به کمیسیون ارائه کند و در صورتی که اعتبارنامه او در کمیسیون رد و وارد صحن علنی مجلس شود، آقای تاجگردون به مدت 30 دقیقه فرصت دارد تا از خود دفاع کند. همچنین منتقدین و معترضان نیز هرکدام 15 دقیقه فرصت دارند تا ادله‌های رد خود برای اعتبارنامه این منتخب را بیان کنند. 
نیک‌بین در ادامه تصریح کرد: تاجگردون تا روز گذشته مهلت داشت تا مستندات خود را به کمیسیون تحقیق و اعتبارنامه ارائه کند، اما تا اتمام 15 روز قانونی می‌تواند مستندات خود را اضافه یا کم کند. 
وی در ادامه سخنانش اعلام کرد که قرار بود امروز بعدازظهر جلسه بررسی مستندات ارائه شده درباره اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون برگزار شود اما نمی‌دانم به چه دلایلی آن را به سه‌شنبه بعدازظهر موکول کرده‌اند. 
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم افزود: در جلسه روز سه‌شنبه قرار است مستندات ارائه شده بررسی شود و معترضین و شخص تاج‌گردون در این جلسه حضور نخواهند داشت. 
وی در خاتمه سخنانش عنوان کرد ما در جستجوی حقیقت هستیم و به دنبال رد نیستیم. بنده به شخصه اگر دومرتبه به گچساران، شیراز و دیگر نقاط برای تحقیق رفتم، به دنبال این هستم که خدای نکرده آبروی یک مؤمن ریخته نشود و از طرف دیگر یک نفوذی وارد مجلس نشود وگرنه هیچ خصومت شخصی با آقای تاجگردون نداریم، اما می‌خواهیم به وصیت امام (ره) عمل کنیم تا حق به حقیقت برسد و ما هم از آن دفاع می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
یا خدا یاحق .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
بنده اصلا کار نه به تاجگردون دارم نهدبه هیچ کس دیگه ای.اما خیلی ها در کشور مدارکشان جعلی هست بنده حتی یک ریال همواره دولت و حکومت بهره نبرده ام .اما نیک می دانم اکثریت هلدینگ ها و شرکت ها و مجموعه ها و وزارتخانه ها و نمایندگان مجلس نقص و خطا و لغزش دارند.خیلی از روسا و معاونین تخلف دارند خیلی اساتید دانشگاه و کارخانه داران مشکل صنفی و اخلاقی و مالی دارند.خیلی از آنها مخفی کاری می کنند با ریا و دروغ و زد و بند قصد بهتر نشان دادن خود را دارند.خیلی مسولان و متولیان کارهایی خودرا به درستی انجام‌نمی دهند.و گره چرا در کشور این همهدفقر و فلاکت و مصیبت و مشقت وجود دارد.چراااجاره بهاآپارتمان های مسکونی لجام گسیخته بالا می رود.چرا قیمت تخم مرغ به رقم بالای خود رسد هست چرا کالاهی اساسی مثل برنج ماکارونی روغن ماست اینقدر گران هست.و بدتر ازآن چرا نظارت و کنترلی بر این قیمت ها وجود ندارد این همه دستگاه عریض طویل داریم.این همه رسانه و مطبوعات و تبلیغات و فضای مجازی داریم.چرا آمار فقر و نیازمندی بالا هست.چرا مردم حاشیه شهرها و روستاها در تامین شام شب خود ناتوان هستند.چرا این همه چپاول و سو استفاده از قدرت وجود دارد.آیا همه این افراد آیا خود به قوانین اخلاقی و اسلامی پایبند هستند.آیا خود در میدان عمل و بزنگاه توانایی حفظ نفس خود را دارند.آیا سازمانهایی نظارتی و بازرسی و وزارتخانه های مختلف و حراست آنها بر همه چیز اشراف کامل دارند.آیا آنها نمی دانند که بیشتر جوانان حتی نمی توانند نان بخرند و شکم خود را سیر نمایند البته منظورم افرادی هست که راه حلال در پیش گرفته اند. آیا برابری و انصاف و عدالت وجوددارد؟.پاکی و شفافیت خوب هست و باید در بین همه وجودداشته باشد.مسولان و مجریان اگر خود گرفتار زیاده خواهی و سو استفاده از منصب و قدرت نشوند آن وقت است که حالا و حرام را رعایت کرده اند.والا حرف و شعار زیاد هست کی هست که عمل کند.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
بهترین و پاکترین نماینده استان ما فقط موحد بدون کوچکترین نکته منفی
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
فقط اینو فهمیدم که تاجگردون واقعا بزرگ و متخصص و با عرضه و با کلاس و توانمندیست
مهیار
|
Japan
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تو تخلفات تاج گردون شکی نیست همه ما لرها کاملا شغل و افراد نزدیک ایشان رو می‌شناسیم شرکت نفت گچساران کدوم مدیر جرات آب خوردن بدون اجازه اونو داره بازم داره از شما سواستفاده میکنه برای خودش و اطرافیانش به هر حال باهوش باشید قصد اون آبرسانی به شما نبود میخواست آب بیاره سر 400 هکتار زمیناشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار