آخرین خبرها از اعتبارنامه تاجگردون
عضو کمیسیون تحقیق : سخنگوی شورای نگهبان هم در ادامه جلسه تاکید کرد که ما برخی اسناد را در زمان تائید صلاحیت ایشان بررسی نکردیم و برخی مستندات مربوط به بعد از زمان بررسی صلاحیت منتخب مردم گچساران بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 23 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نظر می سد پرونده اعتبارنامه تاجگردون با توجه به بررسی های انجام شده توسط کمیته 5 نفره کمیسیون تحقیق مجلس به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و در این بین برخی اظهارنظرها از سوی افراد مسئول و درگیر در پرونده مطرح می شود که تا حدودی وضعیت کلی نتیجه تحقیقات را نمایان می کند.
برخی اسناد معترضین را شورای نگهبان قبلا بررسی نکرده است
یکی از موارد مطرح در اعتراضات معترضین این بود که اسناد ارائه شده آیا در زمان تایید صلاح یت ها ، از طرف شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته است یا نه ؟ که گفته می شد اگر این اسناد مورد بررسی قرار گرفته است ، کمیسیون تحقیق دوباره بر این اسناد معترضین نظر نخواهد داد اما اگر اسناد جدیدی ارائه شود وضع فرق خواهد کرد.
حال در جدیدترین اظهار نظر اعلام شده است که برخی از اسناد در زمان تایید صلاحیت ها در اختیار شورای نگهبان نبوده است که این یعنی ارائه اسناد جدید! که به معنی فرایند بررسی اعتبارنامه تاجگردون وارد مراحل تازه ای شده است .
به گفته عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس، در نشست مشترک نمایندگان پارلمان و شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی عنوان کرده است که این شورا از هر تصمیم مجلس درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون حمایت می‌کند.
حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، از نشست مشترک شورای نگهبان با نماینده کمیسیون تحقیق و برخی معترضان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برای بررسی اعتبارنامه این منتخب خبر داد.
وی در خصوص جزییات نشست مزبور افزود: بنده روز گذشته به عنوان نماینده کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان به همراه آقایان علی‌اکبر کریمی و علیرضا زاکانی به عنوان نماینده معترضان با حضور آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و آقای عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا جلسه‌ای داشتیم.
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در ادامه عنوان کرد: این جلسه با محوریت بررسی پرونده آقای غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم برگزار شد که طی آن آیت‌الله جنتی عنوان کرد که من خیلی خوشحالم از اینکه عدالتخواهانی محکم و استوار در مجلس شورای اسلامی پیدا شده‌اند.
نیک‌بین عنوان کرد: دبیر شورای نگهبان در ادامه از بنده به عنوان نماینده کمیسیون تحقیق تشکر کرد و گفت که با اینکه شما در دوره اول نمایندگی هستید اما این مصمم بودن و رفتار انقلابی قابل تحسین است.
وی در ادامه جزییات نشست مذکور خاطرنشان کرد: آیت‌الله جنتی در نهایت عنوان کرد که شورای نگهبان به موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون ورود نمی‌کند اما مجلس شورای اسلامی هر تصمیمی در این خصوص اخذ کند ما از آن حمایت می‌کنیم.
عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در ادامه یادآور شد: ما سه نفر که روز گذشته در جلسه شورای نگهبان حضور یافتیم برآیندمان از شورای نگهبان این است که این شورا از مبارزه با فساد حمایت می‌کند.
نیک‌بین بر همین اساس یادآور شد: آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم در ادامه جلسه تاکید کرد که ما برخی اسناد را در زمان تائید صلاحیت ایشان بررسی نکردیم و برخی مستندات مربوط به بعد از زمان بررسی صلاحیت منتخب مردم گچساران بوده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
جای تعجب دارد که دبیر محترم شورای نگهبان می گوید بررسی نکردیم .بهتر است بگویند که ترتیب اثر ندادیم .شما مدارک ومستندات را نگاه می کنید برخی را برمی دارید وضمیمه پرونده می کنید مثلا این مدرک تحصیلی کارشناس ارشد را که شرطلازم بوده را ضمیمه می کنید وان مدرک دکترا که مشکوک بوده را کنار می گذارید وبعد عنوان می کنید که مدرک تحصیلی نام برده مشکلی نداشته همچنین مدارک دیگر را شمابررسی کرده وترتیب اثر نداده اید چون نوع نگاهتان تابع شرایط زمانی بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار