کد خبر: ۸۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 23 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مجید صفائی در نشست با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه  گفت: تعامل با دستگاه قضایی استان جهت پیشبرد اهداف توسعه گردشگری و میراث فرهنگی از برنامه‌های مهم این اداره کل است.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۱۷طرح بزرگ گردشگری امسال با هدف جهش تولید با جذب اعتبارات ملی در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد.

صفائی تصریح کرد: حفاظت از آثار تاریخی افتتاح کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های عملیاتی این اداره کل در سال ۹۹ است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با جذب تسهیلات ارزان قیمت به دنبال ایجاد طرح‌های اشتغالزا  در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد نیز خواهیم بود.

 

این مسوول عنوان کرد: هدایت تسهیلات برای اجرای اشتغالزا  با حمایت بخش خصوصی و نظارت دقیق بر اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی از دیگر رویکردهای جدید این اداره کل است.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با گرامی داشت یاد خاطره شهید بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه،گفت: دستگاه قضایی استان آمادگی کامل برای تعامل با دستگاه‌های اجرایی را دارد.

سید علی ملک‌حسینی با بیان اینکه گردشگری اولویت اصلی توسعه کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به تنهایی نمی‌تواند توسعه استان را رقم بزند .

وی تصریح کرد:توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه کلان همه دستگاهای اجرایی و مسئولان استان است.

این مسوول با بیان اینکه طرح های گردشگری باید متناسب نیاز منطقه اجرا شود،گفت: نباید به بهانه اجرای طرح‌های گردشگری طبیعت توسط عده‌ای سودجو تخریب شود.

ملک حسینی عنوان کرد: توزیع عادلانه تسهیلات صنایع دستی و گردشگری از خواسته‌های اصلی مردم هستند که باید به این توجه ویژه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار