فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۶ ميليارد ريال جعل و کلاهبرداري از حساب یک شرکت دولتی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 24 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"مهدی انصاری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که شخصی طی ۲ فقره نامه جعلی منتصب به مقام قضائی مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از حساب یک شرکت دولتی برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:کار آگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و تعامل با نماینده حقوقی و حراست یکی از بانک ها پرینت حساب  مقصد کلاهبردار را مورد بررسی قرار دادند.

 این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد، مبالغ برداشتی توسط  شخص کلاهبردار به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت خرید طلا، ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بابت خرید ۴ دستگاه خودرو شامل: هایما، سوناتا، جک و سمند، ۵ میلیارد ریال به حساب خواهرش و مابقی مبلغ را به حساب خودش نزد بانک ملی واریز کرده است.

سردار انصاری با اشاره به این که دستور ممنوع الخروجی برای متهم  اصلی پرونده صادر شد، بیان داشت: مأموران با انجام تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی و ۵ متهم دیگر پرونده را دستگیر که متهمان در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و طلاهای خریداری شده توسط متهم به مقدار تقریبی ۴۵۰ گرم کشف و خودروها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری می باشند، خاطرنشان کرد: آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار