رئیس کمیته منطقه یک یاسوج مطرح کرد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: نیازمندان دارای شرایط برای احداث مسکن طی یک هفته آینده اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 24 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مصیب حیدری رئیس ک میته امداد منطقه یک یاسوج از احداث مسکن برای مددجویان و نیازمندان روستایی خبر داد و گفت: افراد روستایی دارای پروانه ساختمانی و افرادی که دارای مسکن نامقاوم و یا فاقد مسکن هستند و تاکنون وامی از بنیاد مسکن دریافت نکرده‌اندمی‌توانند برای احداث مسکن اقدام کنند.

وی بابیان اینکه متقاضیان باید حداقل دو نفره و سن آن‌ها زیر 70 سال باشد، افزود: زنان مطلقه دو نفره به بالایی که یک سال از طلاقآن‌ها گذشته باشد و زنان زندانی که شوهر آنان بیش از 15 سال حبس دارند و سه سال از تحت حمایتی آن‌ها گذشته باشد از دیگر مشمولان این طرح هستند.

حیدری درخصوص مبلغ وام مسکن مددجویان در این طرح گفت: این مسکن‌های مددجویی با حداکثر 60 متر زیربنا و با 25 میلیون تومان بلاعوض از طرف بنیاد مسکن، 10 میلیون تومان بلاعوض از طرف کمیته امداد و 40 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره با پروانه ساخت رایگان و ضمانت زنجیره‌ای برای مددجویان و سایر نیازمندان روستایی ساختهمی‌شود .

وی ضمن درخواست از مددجویان و افراد نیازمند برای عدم مراجعه غیرضروری به کمیته امداد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، از مددجویان تقاضا داریم که برای ثبت درخواست‌های خود به سامانهe.emdad.ir مراجعه کنند.

حیدری در خصوص سایر نیازمندان غیرتحت حمایت گفت: افراد غیرمددجو می‌توانند با شماره 096887 تماس بگیرند و پیام صوتیآن‌ها ضبط و به‌صورت مکتوب به مددکار مربوطه در استان‌ها ارجاع داده می‌شود .

وی درخصوص خدمات مسکن کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال گذشته گفت: 152مورد خدمت عمرانی ازجمله کمک به احداث و خرید مسکن مددجویان شهری، کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام شهری و روستایی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی ازجمله خدماتارائه‌شده به مددجویان است.

وی اعتبار هزینه شده در این خصوص یک میلیارد و 98 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: امید است در سال جاری اقدامات اساسی‌تریبرای خانه‌دار شدن مددجویان انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار