کد خبر: ۸۶۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 24 June 2020

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه گفت:  در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مانور گشت های نظارتی گروه منهدسی بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه با همراهی اکیپ های سیار تبلیغات و اطلاع رسانی عمومی در دهدشت برگزار شد.
به گزارش تتبناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: با هدف تبیین شرایط  حساس بیماری کرونا در سطح شهرستان کهگیلویه و در آستانه قرمز بودن وضعیت این شهرستان، مانور اطلاع رسانی عمومی و تشدید گشت های نظارتی گروههای مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت در دهدشت برگزار شد.
طیب زادگان افزود: در این مانور که صبح امروز با حضور بیش از ده تیم سه نفره از کارشناسان مختلف بهداشت محیط و حرفه ای و سه دستگاه خودرو مجهز به سیستم صوتی ویژه تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد، کلیه ادارات، صنوف و اماکن عمومی از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی بررسی ویژه شده و اطلاعیه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا جهت افزایش حساس سازی عمومی در این راستا، در تمامی  نقاط شهر و به کمک خودروهای تبلیغات، قرائت شد.
وی تاکید کرد: در طی برگزاری این مانور ضمن رصد چگونگی رعایت پیوست های بهداشتی مخصوص هر صنف، در صورت مشاهده تخلفی در این زمینه، تذکرات لازم توسط بازرسین بهداشتی به متصدیان مربوطه داده خواهد شد و در صورت مشاهده مجدد چنین تخلفاتی صنف مورد نظر تعطیل خواهد شد.
طیب زادگان خاطرنشان کرد: گشت های ویژه و نظارتی بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه به صورت دو شیفت صبح و عصر برگزار شده و در تمامی ایام هفته وضعیت اصناف مختلف شهرستان را رصد نموده  و در صورت مشاهده هر گونه موضوعی که  که سلامت مردم را به خطر اندازد اقدامات لازم قضایی صورت خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار