به مناسبت هفته قوه قضاییه:
به مناسبت هفته قوه قضاییه، فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه فتح استان با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند. 
کد خبر: ۸۶۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 24 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح به همراه حجت الا سلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از مسئولان این نهاد با دکتر حسن نگین تاجی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و هفته قوه قضائیه را به وی تبریک گفتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خدمات دستگاه قضایی در استان تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه در کنار قوه قضاییه و دادگستری استان هستند.

سردار حمید خرم دل  با بیان اینکه همکاری شورای تامین استان کم نظیر است گفت:  همدلی و وفاق میان اعضای شورای تامین استان در سطح بسیار مطلوبی است و در ایام انتخابات، آتش سوزی ها و سایر حوزه ها این انسجام و هماهنگی نمایان بود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه  از حضور فرمانده سپاه فتح و هیات همراه تقدیر کرد و گفت: سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است. 
دیدار فرمانده و مسئولان سپاه فتح با رئیس کل دادگستری استان 

حسن نگین تاجی در ادامه  به تشریح  بخشی از اقدامات دادگستری استان پرداخت و ابراز داشت: مایه خوشحالی است که مردم به اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان امیدوار شده اند و  به طور یقین عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ، اجتماعی و سایر حوزه ها جدی است.

وی بیان کرد: در مبارزه با مفاسد به دنبال جنجال و هیاهو نیستیم و پرونده ها به طور دقیق و با رعایت تمام جوانب قانونی مورد رسیدگی قرار می گیرند.

نگین تاجی افزود: تمامی پرونده های سال 95 به بعد در استان تعیین تکلیف شده است و تنها 16 پرونده باقی مانده که این امر بیانگر کار علمی و تخصصی دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها است.

وی ابراز داشت:  تکریم ارباب رجوع از رویکردهای دستگاه قضا است و در این زمینه در استان دفتر پاسخگویی مردمی را راه اندازی کرده ایم و دو نفر از معاونین برای پاسخگویی  پذیرای مردم هستند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مدت 3000 ملاقات حضوری برای پاسخگویی و پیگیری مسائل مردم  از سوی مجموعه قضایی استان انجام شده است .

وی توجه به بحث آموزش و سواد علمی نیروهای دستگاه قضایی استان کهیلویه و بویراحمد را از دیگر رویکردهای این نهاد برشمرد و گفت: در بحث جوانگرایی نیز در دادگستری استان قضات جوان و باسوادی به کار گرفته شده اند .

نگین تاجی گفت: در بحث حقوق عامه نیز کمیسیون ویژه ای تشکیل داده ایم و در هر حوزه ای مسائل به صورت کارشناسی و علمی مورد بررسی قرار می گیرند.

وی ابراز داشت: سال گذشته 280 هکتار از اراضی و مابع ملی در استان رفع تصرف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار