معاون وزیر کشاورزی
منصور :من از روی تخت بیمارستان با این جوان عزیز صحبت کردم و آنجا گفتم دست و پایت را می بوسم، باور نداشتم دفعه بعد که به گچساران می آیم روی مزار ایشان باشد،اما این اتفاق همه ما را داغدار کرد و البرز سوخت تا جنگل و طبیعت نسوزد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲ 26 June 2020

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور صبح روز پنج شنبه وار شهر گچساران شد و با حضور بر سر مزار البرز زارعی نسبت به این کوهنورد ادای احترام کرد.
 
مسعود منصور به همراه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی استان و جمعی از مدیران شهرستانی در ابتدا با حضور در گلزار شهدای گچساران  به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
 
 قرائت فاتحه بر سر مزار زنده یاد البرز زارعی،دیدار با خانواده ایشان و نیز غرس نهال در مرکز شهر گچساران(کنار گذر) به یاد زنده یاد البرز زارعی  از دیگر برنامه های معاون وزیر جهاد کشاورزی در گچساران بود.
 
مسعود منصور،معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن قرائت فاتحه بر مزار زنده یاد البرز زارعی گفت:مدتی پیش که برای اطفای حریق به این منطقه خاییز آمدیم  بعد از بازدید خوشحال رفتیم که حریق مهار شد ،وقتی هم مطلع شدیم که این جوان عزیز هم دچار سوختگی شده اند بسیار متاثر شدم.
 
وی افزود:من از روی تخت بیمارستان با این جوان عزیز صحبت کردم و آنجا گفتم دست و پایت را می بوسم، باور نداشتم دفعه بعد که به گچساران می آیم روی مزار ایشان باشد،اما این اتفاق همه ما را داغدار کرد و البرز سوخت تا جنگل و طبیعت نسوزد.
منصور ادامه داد:در احادیث و روایات داریم که مرگ با آتش و آب باعث آمرزش و عاقبت به خیری در آن دنیاست،آنچه که در توان مان بود هم در استان و هم خارج از استان برای درمان ایشان انجام دادیم و اما تقدیر اینگونه شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:البرز عزیز برای همه ما یک نماد است،هم از طریق استانداری و هم مسئولین کشوری پیگیر هستیم تا ایشان به عنوان شهید خدمت معرفی شوند.
وی تصریح کرد:از مسئولین قضایی این استدعا را داریم که افرادی که طبیعت را به آتش می کشند و به طبیعت آسیب می زد، شناسایی و نیز مجازات های لازم نیز برای افراد خاطی در نظر گرفته بشود.
منصور در ادامه گفت:وقتی کاری داوطلبانه است ارزشمند تر است،البرز داوطلبانه وارد این عرصه شد در حالی که هیچ تکلیف قانونی و اداری نداشت و ایشان در راه حفظ  و صیانت از طبیعت فداکاری کردند وعزیزترین چیزی که جانش بود را هم تقدیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار