کد خبر: ۸۶۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸ 26 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجة الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم از سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۲۹ هزار و ۴۸۷ رای از مجموع ۱۲۶ هزار و ۶۹۶ رأی ماخوذه صحیح، از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن از استان خراسان رضوی انتخاب گردد.
وی که عضو کمیسیون تحقیق مجلس است ، در توئیتی نوشت : کمیسیون که روز سه شنبه تمام شد برای باری دیگر به یاسوج ، باشت ، گچساران آمدم . دیدارهای زیادی با نخبگان سیاسی و فرهنگی داشتم.
مطالب جدیدی در مورد جناب تاجگردون و شرکتهای پیمانکاری و البته اعضا کمیسیون تحقیق به دست آوردم که انشاالله هفته آینده به اطلاع خواهم رساند.
سفر غیر منتظره عضو کمیسیون تحقیق به کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهشت سروک یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
جناب اقای نمایند شما نماینه مردم نیستید بلکه نماینده حکومت هستید به یقین واجب تر از تحقیق پیرامون اعتبارنامه نماینده مسائل معیشتی مردم بیچاره ازجمله مسکن وخوراک و،،،،،که با تورم وقیمت های سرسام اوری است که امان را از مردم بریده با چه روی کامنت می گذاری که به گچساران امدم الهی که نبیایی ونه سلامت بروی ، مردم از فقر تنگدستی دارند از بین می روند وشماها آرمانی صحبت می کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار