کد خبر: ۸۶۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 26 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام پژمان در خطبه های نماز جمعه 6 تیرماه 99 چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران با تبریک هفته قوه قضائیه قضات را دوربین کنترل اتاق فکر رانت خواران و اختلاس گران دانست و گفت : مسئولیتهای قضات در چارچوب اجرای حقانیت ترازوی عدالت می تواند مدینه فاضله مد نظر مردم را بوجود آورد.
وی افزود : اقدامات اخیر آقای رئیسی که ابتدائا از درون قوه قضائیه و متعاقبا رسته های بعدی دولت و ملت شروع کرده ، بسیار پسندیده و باب دل ملت است و قطعا مردم قدر چنین مسئولی را خواهند دانست. 
حجت الاسلام پژمان با اشاره به گرانی حاکم بر بازار خاصه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت : تنها دلخوشی مردم به خرید مرغ و تخم مرغ بود که آن را هم به راحتی گران کردند.
وی تصریح کرد : وقتی مجلس نوپا رویکردش را در چارچوب خدمت به اقتصاد و معیشت مردم می داند باید اولا انقلابی برخورد کنند ، دوما بازرسان کنترل بازار را برای حل مشکل مردمی که آنان را راهی بهارستان کردند ، بفرستند تا با نظارت و برخورد با گران فروشان و محتکران مردم از زیر فشار گرانی در بیاورند.
وی خطاب به دادستان استان هم خاطرنشان کرد : در فصلی که باید با کنترل بازار افزایش قیمت نداشته باشیم از دادستان محترم خواهشمندیم که ورود پیدا کنند تا با خودسران تعیین افزایش قیمت بازار برخورد شود و این بار سنگین گرانی تحمیل شده را برگرده مردم بردارند.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار