کد خبر: ۸۶۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 26 June 2020

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون ؛ اساسی‌ترین مشکلات زیلایی را نامساعد بودن جاده‌های ارتباطی، آب اشامیدنی، بیکاری، نداشتن گاز و اینترنت عنوان کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از صدا و سیما ، مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان گفت: این فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو چهارصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی واستانی احداث می‌شود.
کرمی افزود: این مدرسه با ۸۲۳ مترمربع فضای آموزشی در زمینی با مساحت دو هزارمتر مربع ساخته می‌شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در اولین سفر خود به منطقه دورافتاده زیلایی، با ورورد به گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای زیلایی ادای احترام کرد.
در این سفردو روزه مشکلات بیش از یکصد روستای زیلایی بررسی شد.
روشنفکر در این بررسی اساسی‌ترین مشکلات زیلایی را نامساعد بودن جاده‌های ارتباطی، آب اشامیدنی، بیکاری، نداشتن گاز و اینترنت عنوان کرد.
وی در جمع مردم زیلایی گفت: به زیلایی به بخش ارتقاء می یابد و بخشدار آن نیز معرفی می‌شود.
روشنفکربا بیان اینکه درجلسه‌ای با وزیر نفت، گاز رسانی به مناطق زیلایی پیگیری شد افزود: با استاندار، مدیرعامل شرکت گاز و نمایندگان چهارمحال بختیاری در مجلس شورای اسلامی هماهنگی‌های لازم انجام شده و در ماه آینده طرح گاز رسانی به زیلایی آغاز می‌شود.
نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هدف اصلی من در این سفر دیدار با مردم زیلایی بود و در سفر‌های بعدی برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم همراه با مدیران به این منطقه می‌آیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار