در دیدار استاندار با مقام ارشد قضائی استان مطرح شد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گفت : 90 درصد از آتش سوزی های سریالی در استان عمدی است و هدف برخی ناکارامد نشان دادن عملکرد مسئولین است.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 27 June 2020

به مناسبت هفته قوه قضائیه ، کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دادگستری کل استان حضور یافت و هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و با اشاره به عملکرد خوب مجموعه قضایی استان ، اظهار کرد: اعتماد به دستگاه قضایی استان در بهترین حالت و حضور در این استان، تمایل قلبی و صمیمیت باطنی که وجود دارد باعث شد که با تعامل و همراهی با دستگاه قضایی، در راستای اجرای عدالت و مبارزه با فساد با انسجام و وحدت، خدمتگزار مردم باشیم.
حسین کلانتری از عملکرد دستگاه قضایی، در برخورد با مخلان نظم و امنیت در استان تشکر کرد.
کلانتری با بیان اینکه 90 درصد از آتش سوزی های سریالی در استان عمدی است، افزود: همه امکانات استان به منظور مقابله و خاموش نمودن آتش سوزی جنگل ها بسیج می شود و مسئولان و مردم تلاش خود را انجام می دهند، اما هستند افرادی که قصد دارند عملکرد مسئولین را ناکارآمد جلوه دهند و سعی دارند در فضای مجازی به مردم القا کنند که مسئولان استان پای کار نیستند.
 
کلانتری 90 درصد آتش سوزی ها عمدی است / عده ای در پی القاء خائیز دیگری در لوداب بودند

کلانتری در ادامه اظهار کرد: برخی قصد داشتند آتش سوزی کوه های لوداب در بویراحمد را در فضای مجازی ، خائیز دوم معرفی نمایند.
نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان در همراهی با مسئولان به منظور مهار آتش سوزی جنگل ها تشکر نمود و گفت: با توجه به امکانات استان، آتش سوزی ها با همکاری مردم در کنار مسئولان خاموش شد.
وی در ادامه گفت: عامل بسیاری از آتش سوزی ها در استان، گردشگران هستند.
کلانتری از افزایش چهار برابری اعتبارات مقابله با آتش سوزی خبر داد و افزود: 300 دستگاه دمنده به منظور مهار و خاموش نمودن آتش، برای استان خریداری شده است.
 
کلانتری 90 درصد آتش سوزی ها عمدی است / عده ای در پی القاء خائیز دیگری در لوداب بودند

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از آغاز برنامه تحول اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در قوه قضائیه و در دادگستری استان انجام گرفته است.
مقام ارشد قضایی استان از مقام ارشد سیاسی در استان تشکر نمود و افزود: گرچه با استانداران زیادی کار کرده ام، اهل اغراق نیستم، اما صداقت دکتر کلانتری حرف دیگری دارد و با گشاده رویی در شورای تأمین و در مقدمات راه اندازی دادرسی الکترونیک در خصوص تأمین اعتبار کمک کار دستگاه قضایی می باشند.
حسن نگین تاجی استفاده از مباحث علمی و کاربردی را در دادگستری استان یادآوری و بیان داشت: در سال گذشته کاهش زمان اطاله دادرسی را در اولویت کاری خود قرار دادیم و با استفاده از مباحث علمی-کاربردی موفق شدیم 80 درصد از پرونده های مُسن را مختومه نمائیم.
رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه در سال جاری موضوع کیفی سازی را مد نظر قرار داده ایم در خصوص ورود دادگستری به حقوق عامه بیش از گذشته اظهار کرد: ورود دادگستری در حقوق عامه، کمک کار دولت است و ورودی هیجانی نیست بلکه علمی است و مبارزه با زمین خواران را در اولویت کاری قرار داده ایم.
درپایان این دیدار حسین کلانتری بمنظور قدردانی از تلاش های ارزنده دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، لوح تقدیری به نگین تاجی اهداء نمود.
کلانتری 90 درصد آتش سوزی ها عمدی است / عده ای در پی القاء خائیز دیگری در لوداب بودند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار