سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در گفتگو با تابناک اقتصادی؛
با پایان دور اول پرداخت تسهیلات به خانوارها، از روز گذشته مورخه 7 تیرماه 1399 پیامکی با سرشماره V.Refah برای پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به برخی از سرپرستان خانوارهای یارانه بگیر ارسال شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 28 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با پایان دور اول پرداخت تسهیلات به خانوارها، از روز گذشته مورخه 7 تیرماه 1399 پیامکی با سرشماره V.Refah برای پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا به برخی از سرپرستان خانوارهای یارانه بگیر ارسال شد.

در متن پیامک ذکر شده بود:

"سرپرست محترم خانوار

تسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا قبلا به حساب یارانه شما واریز شده است اگر متقاضی تسهیلات تکمیلی به مبلغ یک میلیون تومان بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید لطفاً از طریق همین خط تلفن همراه ،حداکثر تا 5 روز آینده عدد ۱ را به ۶۳۶۹ ارسال نمایید."

ماجرای پرداخت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا چیست؟

حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا روز جاری مورخه 8 تیرماه سال جاری در حساب کاربری خود در توییتر در این باره نوشت:

"7 تیرماه، با سرشماره v.Refah برای 910 هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال کرده بودند، پیامک مجدد ارسال شد. این افراد حداکثر 5 روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به 6369 پیامک کنند.

برای خانوارهای 5 نفر و بیشتر که پیش از این، تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود. در پاسخ پیامک باید کد ملی سرپرست را با سیم کارتی که بنام وی است به 6369 پیامک نمایند.

موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد. این پیامک ها صرفا به 910 هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می شوند، ارسال شده است".

ماجرای پرداخت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا چیست؟

حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی اظهار داشت: کلا حدود 4 میلیون خانوار هستند که مشمول یک میلیون تومان تسهیلات بیشتر می شوند. وی افزود: بخشی از اطلاعات در این زمینه، خانوارهایی است که وزارت کشور برای ما ارسال کرده است و برخی از خانوارها هم بالای 5 نفر و بیشتر هستند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در مورد محل تامین منابع این تسهیلات گفت: نظام بانکی اعتبار را در نظر گرفته است و کسانی که پیامک برای آن ها ارسال شده است 5 روز مهلت دارند. وی در مورد تاریخ واریز این تسهیلات نیز گفت: تاریخ واریز متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی پول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام.پس این وامه مرحله دوم راکی واریزمیکنید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار