جناب بزرگواری عزیز ...پیغام شما به دوست و همکار قدیم در مجلس مبنی مشکلات معیشت و اقتصاد کشور نادرترین فکاهی در جهان است .
کد خبر: ۸۶۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳ 29 June 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وضعیت اعتبارنامه تاجگردون به حدی از پیچیدگی و طولانی شدن رسیده است که تقریبا بیشتر سیاسیون ملی و استانی و حتی فعالان سیاسی و اقتصادی را هم به واکنش وادار کرده است! اخیرا سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق مردم کهگیلویه هم به این موضوع واکنش نشان داده و به نوعی از تاجگردون حمایت کرده است که البته این حمایت وی با واکنش های متفاوتی روبرو شده است . در حالی که عده ای از وی به خاطر این حمایت تمجید کرده اند ، عده ای هم اینکار وی را مورد نقد جدی قرار داده اند.
علی حیدری ، فعال سیاسی و اقتصادی در واکنش به سخنان نماینده اسبق مجلس نوشت : جناب بزرگواری عزیز ...پیغام شما به دوست و همکار قدیم در مجلس مبنی مشکلات معیشت و اقتصاد کشور نادرترین فکاهی در جهان است . که چطور شما نمیدانید "خشت اول گر نهد معمار کج ..تا ثریا میرود دیوار کج "
گریه آور است که شما ندانید وضع اسفبار  معیشت مردم مولود تفکر اقتصاد امنیتی است که بوسیله  هم قطاران شما بر گرده ملت تحمیل و اکنون شاه کلید آن زوج برنامه و بودجه کشور تاجگردون و نوبخت هستند ...
چگونه شما مفاسد سازمانی بدون تعین تاجگردون در هرم تصمیمات کلان کشور را که علت فاعلی همه مشکلات جامعه است را کوچک می دانید ؟ 
بدون شک جناب تاجگردون موفق شد با طرح توطئه نفوذ اقتصاد کشور را فتیله پیچ کند ..
و اما یک نکته به مجلس نشینان عزیز و آن اینکه اینجا در سرزمین آریو کم نیستند خبرگان عالم و محترمی  که رابطه امثال بزرگواری و تاج را به مثابه ریسمان و قلاب میدانند و تا کنون بارها ملت را با همین قلاب و ریسمان به دام انداخته اند ...
واما سید بزرگوار . ایرادی ندارد حمایت شما از تاجگردون . زیرا سالهاست که گدار شما یکی است  و امید است مجلس یازدهم با تصمیم طوفانی و انقلابی خود مفسدان را در گدار شان غرق کند تا ملت نجات یابند.
اعتبارنامه تاجگردون و فکاهی بزرگواری !
 
اماجناب بزرگواری سید محترم که افتخار نمایندگی کهگیلویه بزرگ را در پرونده سیاسی خود دارد پاسخ دهد که رهاورد از حضور در کمیسیون کشاورزی برای تشنه های تشنه چرام ودهدشت و بهمیی چه بوده است؟ 
در حالیکه تاجگردون از غفلت شما و نمایندگان بعداز جنابعالی در کهگیلویه بزرگ توانست همه دشت ها ی گچساران و خود را سیراب کند ولی کشاورزان چرام و دهدشت هنوز چشم انتظار هستند و محصول غفلت تاریخی شما مهاجرت بی رویه از کهگیلویه بزرگ به دیگر شهرستان های استان و سایر استان ها بوده است در حالیکه سد کوثر در کنار ماست و تشنه لبان می گردیم.

جناب بزرگواری آیا این روز صدای خرد شدن استخوان های مردم را نمی شنوید که در گرداب اقتصادی غرق شدند و این محصول برنامه ها و بودجه ریزی جناب تاجگردون است .
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
تاجگردون از سهم شما گچساران رو اباد نکرده بخیل ها
فرزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
احسنت استاد حیدری عزیز و شیخ بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آفرین به مرد اقتصادی روستای شیخ حسین اما این را هم بگو که حضرتعالی چون فرد بانفوذی هستید توانستید از نهادهای خاص و جاهای دیگر وام بگیرید و زمین و ملک بخرید و چاههای آب و ... بله اینجا کشور ایران است کشور رابطه بازیها و پارتی بازیها و زد و بندها.اتفاقا درود بر غیرت و شرف غلامرضا تاجگردون که توانستند لااقل زمینهای دیم گچساران را آبی کنند و رونق به منطقه دهند. مقایسه تاجگردون با بزرگواری قیاس مع الفارق است و زمین تا آسمان است.بیچاره آحاد مردم که با دروغ و نیرنگ گردن کلفتان و مسئولان مواجه هستند و ای کاش مردم از اینهمه نادانی و بی عقلی دست بردارند و واقعیات را بپذیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
بزرگواری با دفاع نابحق و نابجا ازرانت خواری صداقت خودش رابیش ازپیش زیرسوال برد.
چون کلاه سر خودش هم با ساده لوحیش رفته میخواد یه جوری از خود ضعیفش هم دفاع کرده باشه وگرنه خودش و خداش میدونن که تاجگردون هیچ جای دفاعی نداره، تمام
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
درود بر شرفت سردار دلها..... سردار حیدری در زمان جنگ از هم چیز گذشت و خارج از کشور با فرماندهی پارتیزان برون مرزی در معیت سردار شهید سبهبد سلیمانی برای آرمان‌های انقلاب ایستاد و جنگید و هم اکنون با تلاش چندان شبانه روزی در بخش کشاورزی جهت اشتغال زایی فعالیت دارند..... درود خدا بر سردار حیدری
بویراحمد گرمسیر عزتمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اقاجان مگر می شود گفت؛ چون تاج گردون برادر من که مدیرکل بوده را عزل کند الان تاج گردون مفسده است؟ این روزها هم می گذرد و روسیاهی به زغال می ماند ان شاالله.... خدا بین خوب و بد قدرت تشخیص دارد ...
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
درود بر سردار دیروز جبهه های جنگ و سردار امروز اقتصاد و سیاست که الحق متین فرمایش کردید.
سید سوقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
کمی انصاف داشته باشیم بزرگواری با سلامت نفس و عدم مال اندوزی در کمیسیون کشاورزی منشا اثر بودند طرح آبیاری کشاورزی حومه غربی بند شرو گرو سرپری کوه برد و....... حداقل خدماتی بودند در بخش کشاورزی شروع کردنم
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
درودبرسرداردلها

عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار