علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: باتوجه به اینکه این بیماری فعلاً واکسن ودرمانی ندارد در این شرایط رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی وخود مراقبتی تنها راه مقابله با این ویروس در حوزه پیشگیری وکنترل است.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 29 June 2020

 

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:کلیه ادارت مخصوصا شبکه بهداشت ودرمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان در آماده باش کامل هستند و همچنین همه دستگاه‌ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام می دهند.

وی خاطر نشان کرد:همچنین آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کروناو آشنایی مردم با این ویروس در کاهش نگرانی آن‌ها به میزان قابل توجهی موثر است و نقش رسانه‌ها را دراین مورد بسیار مهمتر است.

 فرماندار شهرستان صحنه افزود:باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از بیماری کروناویروس در اماکن عمومی، مکان‌های ورزشی، مساجد، مدارس لحاظ و بازرسی از امکان و ادارات تشدید شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکل آب شرب روستایی بویژه در فصل تابستان اظهار داشت: فرسودگی شبکه انتقال و فرونشستن سطح آب چاههای موجود بیشترین عامل این کم آبی است.

حیدری سد قشلاق را عامل مهم در بحث عمران و آبادانی شهرستان معرفی کرد تصریح کرد::این سد در آستانه آبگیری قرار گرفته ولی هنوزمشکل تملک اراضی و باغات دو روستای اسلام آباد و قشلاق که در کاسه سد قرار دارند حل نشده است.

 وی در پایان گفت:در بخش کشاورزی و بمنظور جلوگیری از هدر رفتن زحمات و محصولات کشاورزان منطقه ، احداث صنایع تبدیلی و سردخانه ای میتواند جایگاه کشاورزی شهرستان را در کشور استحکام ببخشد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار