سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حالی آمار مبتلایان به کرونا در روز نهم تیر ماه را تشریح کرد که نکته بارز آن بالا بودن درصد مبتلایان از شهرستان بهمئی بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 29 June 2020
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در نهمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1085 مورد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه شش بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: امروز نیز جواب 95 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولكولی دريافت شد كه درصد زیادی از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان بهمئی بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: متاسفانه سیر صعودی کرونا در استان ادامه داشته و روزانه تعداد مبتلایان در حال افزایش است.  

وی گفت: حتی‌الامکان از حضور در مراکز خرید عمومی و شلوغ خودداری کنید. در صورت الزام به حضور در اماکن پرازدحام و شلوغ نظیر فروشگاه‌ها، مراکز خرید یا نانوایی، از تماس با اشیا و یا سطوح خودداری و قبل از شستشوی دست‌ها، از تماس دست با چشم، دهان و بینی پرهیز کنید.

وی یادآور شد: در هنگام حضور در نقاط شلوغ و فروشگاه ها، فاصله مناسب با سایر افراد را رعایت کنید و پس از بازگشت به منزل، دست‌های خود را با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه شستشو دهید و درصورت استفاده از ماسک با رعایت نکات بهداشتی آن را درآورده و در سطل زباله درب‌دار بیندازید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار