عالی جنابان مسئول : استاندار - فرماندار مدیر کل بهزیستی استان و نماینده محترم کجایید؟ ابعاد روانی این فجایع باید توسط چه کسی کاوش شود؟ کیست که بایدپاسخگو باشد علت این خودکشی ها چیست؟ ایا انتظار دارید باز هم عدل هاشمی پاسخگو باشد؟ اگر چنین است پس بیاورید و محاکمه اش کنید تا جلوی این پدیده شوم گرفته شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 29 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی چند هفته اخیر برخی خبرها از خودکشی های پی در پی در شهرستان چرام حکایت دارد . یکی از شهروندان چرامی طی یادداشتی خواستار ورود مسئولین و پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در این زمینه شده است .
در این یادداشت آمده است :
چند روزی است که در شهرستان چرام خبرهای ناگواری از خودکشی های پی در پی به گوش می رسد و متاسفانه در این بین سنین متفاوت و با انگیزه های متفاوت پیام رسان گسترش این پدیده شوم هستند.
بررسی کارشناسانه این خودکشی ها حتما نیازمند تخصص صاحبنظران این حوزه و واکاوی انگیزه انان است که ان را به اهلش می سپاریم و انتظار داریم از پیگیری آن سرسری نگذرند ! اما به عنوان یک شهروند چرامی که جلوی چشمانم می بینم چه جوانان و نوجوانانی پرپر می شوند نکاتی را مطرح می کنم که امید دارم مخاطبان آن به صراحت پاسخگوی افکار عمومی باشند.
در یکی دو سال گذشته مواردی از خودکشی در منطقه محروم دیشموک رخ داد و بیاد دارم که برخی سایت های خبری به صورت هدفمند نماینده وقت مردم در مجلس ( عدل هاشمی پور) را به رگبار انتقاد بسته و همه تلاش خود را نمودند تا از آن به نفع مقاصد سیاسی خود بهره ببرند به گونه ای که اینگونه به مخاطب القاء می کردند با تغییر نماینده همه مشکلات خودکشی در دیشموک حل و فصل خواهد شد !
اما ! حالا و در مدت یک ماه گذشته شش جوان در شهرستان چرام خود کشی کرده اند (اعم از دختر۱۴ساله تا نو عروس تازه ازدواج کرده و جوان زن عقد کرده و.....) ! ولی با نهایت تاسف در حوزه رسانه ای همه آن سایت های خبری سکوت محض کرده اند و حاضر نشده اند به گونه ای حداقل خبرها را منتشر کنند شاید نماینده فعلی مردم در تهران جناب اقای موحد بی خبر از این فجایع باشد و از طریق آن رسانه ها که احتمالا اعتماد بیشتری به آن ها دارد از واقعیات حوزه انتخابیه اش آگاه شود و شاید هم در حالتی بدبینانه فعلا دغدغه نماینده پیدا کردن کمیسیون مورد علاقه اش در مجلس باشد امابه هر جهت نه موحد و نه رسانه هایی که در ماجرای خودکشی های دیشموک روزانه به برجسته سازی موضوع می پرداختند تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده اند.
عالی جنابان مسئول : استاندار - فرماندار مدیر کل بهزیستی استان و نماینده محترم کجایید؟
ابعاد روانی این فجایع باید توسط چه کسی کاوش شود؟
کیست که بایدپاسخگو باشد علت این خودکشی ها چیست؟
ایا انتظار دارید باز هم عدل هاشمی پاسخگو باشد؟ اگر چنین است پس بیاورید و محاکمه اش کنید تا جلوی این پدیده شوم گرفته شود.
آقایان مسئول ! امار خودکشی در چرام دارد از امار مرگ و میر کرونایی در استان بالاتر می رود.
رسانه هایی که در برهه ای مطالب گسترده از خودکشی ها منتشر می کردید ، الان کجایید ؟ چرا احساس مسئولیت نمی کنید ؟ و چرا سکوت اختیار کرده اید و این مطالب را انعکاس نمی دهید؟
مسئول محترمی که توزیع جهیزیه توسط نماینده دور گذشته را به جوانان خلاف میدانستی باید اکنون ورود کنید و به عنوان انجام وظیفه جوابگوی مردم باشید .
در پایان از مسئولین و نهادهای مربوطه تقاضامندیم اکنون در کنار مردم چرام باشند و علل این پدیده شوم را بررسی کنند و جوانان را دریابند.
لطف کنید تا اماربالاتر نرفته جوانان چرامی را دریابید.
سیدشکرالله سیادت نسب شهروند ی از چرام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سید اول بگذار موحد شرو ع کنه و بعدش هم تا جایی که ما اطلاع داریم هیچ موردی بر سر ندا شتن جهیریه نبوده است اگر برای خدا بود حالا بیاد و جهبزیه به جوانان بده سید عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
موحد که کرونایی شد و شاید من قرأ الفاتحه مع الاخلاص و الصلوات. ولی بدانید موحد این دوره مجلس را به پایان نخواهد برد. ایشون نماینده مردمی نبوده و نیست.بله آمار خودکشی ها نه تنها در چرام بلکه در سراسر ایران بالا رفته و واقعا مردم دارن زیر بار اینهمه مشکلات کم خم میکنند و بعضیا کمرشون شکسته شده. اینست جواب اعتماد مردم به سیاستهای عوام فریبانه مسئولین جمهوری اسلامی...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار