نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند .
کد خبر: ۸۶۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 30 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس شورای اداری شهرستان دنا با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در محل سالن شهید نجفی سی‌سخت برگزار شد.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در این جلسه گفت: امروز روز صنعت است و تمام کسانی که در حوزه تولید شهرستان فعال هستند این چند ماه روزهای پرکاری داشتند.

وی در ادامه گفت: امروز دومین جلسه شورای اداری را برگزار کردیم چرا که تا کنون به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم این جلسات را برگزار کنیم.

پناهی عنوان کرد: از روزی که به سمت فرماندار شهرستان دنا معرفی شدم همراه با شیوع ویروس کرونا شد که از همان ابتدا تاکنون عزم خود را جزم کرده و با همکاری ادارات و نهادهای مردمی به مقابله با شیوع این ویروس مرگبار پرداختیم.

پناهی گفت: علاوه بر استقرار ایستگاه در ورودی پل کتا که یک گلوگاه برای ورود مسافران بود ایستگاهی در شهر سی سخت مستقر کردیم و از همان روز های اول جز اولین شهرهایی بودیم که به دفعات شهر واماکن عمومی را ضد عفونی کردیم و بیش از 110 هزار عدد ماسک توانستیم در سطح شهرستان دنا در بین مردم به صورت رایگان توزیع کنیم.

وی در ادامه گفت: همکاری مردم و مسؤولان باعث شد که شهرستان دنا در بین تمامی شهرستان‌های استان مقام های اول را کسب کرده و در وضعیت سفید باقی بماند.

وی گفت: مشکل دیگری که با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان داشتیم بحث بی اعتمادی و ترس مردم جهت خرید نان از نانوایی بود که توانستیم با افزایش 20 تنی آرد این مشکل را حل کنیم.

پناهی در رابطه با آتش سوزی های اخیر گفت: شهرستان دنا توانست در بحث آتش سوزی در همان ساعت های اولیه موفق به خاموش کردن آتش شود.

 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم گفت: ارادت خدمت مردم با فرهنگ شهرستان دنا و مردم شهر برف و آفتاب داریم، مردمی که هر چه از خوبی، میهمان نوازی، تحصیل و تهذیب آنها بگوییم کم گفته‌ایم.

روشنفکر گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند چرا که این مردم به خصوص مردم استان از ابتدا تا کنون در کنار رهبری بوده‌اند و به آرمانها، ارزشها و شهداء وفادار بوده و هستند که نمونه بارز این پایبندی حضور حماسی مردم در تشیع شهید سردار سلیمانی بود.

روشنفکر گفت: کسانی که می‌گویند مردم  از انقلاب فاصله گرفته‌اند در حقیقت خودشان از انقلاب فاصله گرفته‌اند چرا که مردم آگاه هستند و هیچ گاه از امام و انقلابشان فاصله نمی‌گیرند و در حقیقت مردم از مدیران ناکارامد فاصله گرفته‌اند.

وی گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند و ما باید این مدیران ناکارامد را به چالش بکشیم و امروز مدیون به مردم و انقلاب هستند و باید جوابگو باشند.

روشنفکر گفت: مردم باید من مسؤول را و دیگر مسؤولان را به چالش بکشند و از روند کاری ما آگاه شوند، ما باید به مردم جوابگو باشیم چرا که مردم استان ما کارنامه درخشانی در این انقلاب دارند و شایسته بهترین ها هستند.

نماینده مردم در مجلس گفت: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم را حل کنیم و به جوانان و تحصیل کرده ها اتکاء کنیم چرا که مشکل این مردم به دست همین مردم حل می شود و مشکل امروز جامعه و نظام و انقلاب اسلامی و حکومت نیست، مشکل مردم مغزهای فاسد به ظاهر متفکری هست که از پشت به مردم خنجر می‌زنند و با بیگانه همکاری می کنند.

روشنفکر در ادامه گفت:به مدیران توصیه میکنم که در حل مشکلات مردم انعطاف داشته باشند، با مردم صادق باشند، به مردم دروغ نگویند، با ارباب رجوع با ملایمت و خوبی رفتار کنند، ادارات با همدیگر تعامل داشته باشند و پای کار باشند.

وی در پایان گفت: اگر عمری باقی ماند از تمام ظرفیت های استان حتی مخالفانم جهت پیشرفت سرزمینم کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهم کرد و مدیران دست پاک و در تراز مردم  را به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار