کد خبر: ۸۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 30 June 2020

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت : در آینده ای نزدیک با اتمام  پروژه های آبرسانی در سطح استان اشتغالزایی نیز رونق خواهد یافت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح 
در ادامه اظهار داشت: اگر ۱۱ میلیارد متر مکعب روان آب استان با احداث ۲۲ سد در سطح استان مهار شود،هیچ مشکلی در حوزه تامین آب نداریم که بخشی از این سدها در بهمئی است.
سرپرست شرکت آب منطقه ای استان با بیان اینکه پروژه آبرسانی به بهمئی از سد کوثر سال ۹۰ کلنگ زنی شد،گفت:قبول داریم که سرعت پیشرفت پروژه قابل قبول نیست اما باید تمام همت خود را به کار ببندیم تا در کمترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.
مصلح خاطرنشان کرد: ۵۵ کیلومتر مسیر خط انتقال داریم، بیش از ۱۰۰ حوضچه کنترل فشار، دو ایستگاه و مخازن ذخیره لازم است.
وی با بیان اینکه ساخت مخزن ۱۵هزار متر مکعبی این پروژه کاری منطقی بود که به بهره برداری رسید، ادامه داد:تلاش می کنیم نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تمامی روستاها و شهر لیکک که در پروژه تعریف شدند آبرسانی شود.
وی گفت: شرکت آب منطقه ای استان ار تمام ظرفیت ها برای جذب و تخصیص اعتبارات استفاده می کند اما نقش نماینده مجلس در این میان بسیار حائز اهمیت می باشد.
مصلح ادامه داد: این پروژه برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن نیاز به ۲۵۰میلیارد تومان اعتبار دارد که تاکنون ۶۰میلیارد آن تامین و تخصیص داده شد.
سرپرست شرکت آب منطقه ای در پایان گفت: حاضریم از حقوق کارمندان خود هم برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شود تا هر چه سریعتر شاهد رسیدن آب سالم به مردم شریف بهمئی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار