کد خبر: ۸۷۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 02 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ گشت مشترک بازرسی با حضور معاون پیشگیری شهر یاسوج بازدید کردند.
در این بازدید اسماعیل مسعودی کِوِشک را، کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ، معاون تعزیرات حکومتی و نیز نیروهای یگان امداد همراهی نمودند.
معاون دادستان مرکز استان در مصاحبه با خبرنگار میزان در استان در این زمینه اظهار کرد: هدف از اجرای طرح گشت مشترک با حضور مقام قضایی، انتظامی، پزشکی و تعزیرات، در راستای پیشگیری از رفتارهای مجرمانه از جمله دخالت در امر داروسازی و پزشکی، توزیع داروهای تقلبی، مواد مخدر و روانگردان است.
مسعودی کِوِشک با بیان اینکه این بازرسی ها به منظور جلوگیری از رفتارهای تهدید کننده بهداشت عمومی است، افزود: بازرسی ها ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان تصریح کرد: در بازرسی گشت مشترک از عطاری های سطح شهر یاسوج،  اقلام فرآورده های دارویی، بدون مجوز و بدون تاریخ ساخت و انقضاء کشف و ضبط شد.
مسعودی کِوِشک در پایان گفت: در این بازرسی تعداد 45 نوع فرآورده ی غیرمجاز به تعداد 170 عدد از برخی عطاری های متخلف کشف و ضبط شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار