کد خبر: ۸۷۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 03 July 2020
معاون حقوقی وزیر علوم گفت: هر ارگانی که درخواست بررسی مدرک غلامرضا تاجگردون را دارد باید از وزارت علوم درخواست ارزیابی کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حمیدرضا علومی یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اعتبار مدرک تحصیلی غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: اطلاعی از مدرک تاجگردون نداریم؛ باید اطلاعاتی به ما ارائه شود که به بررسی آن بپردازیم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم ادامه داد: هر ارگانی که درخواست بررسی مدرک این نماینده مجلس را دارد باید از وزارت علوم درخواست ارزیابی کند تا بعد از آن به بررسی بپردازیم.
علومی یزدی در پاسخ به این سوال که چه ارگانی باید درخواست بررسی اعتبار مدرک را به وزارت علوم بدهد، افزود: یا خود متقاضی و یا هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست دهند تا بعد از آن بررسی انجام شود؛ معاونت حقوقی وزارت علوم خود به خود به این موضوع وارد نمی‌شود و باید درخواست بررسی مدرک به ما داده شود. رئیس مجلس هم می‌تواند از وزارت علوم درخواست بررسی مدرک را بکند.
گفتنی است، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون که ۱۰ تیر برگزار شد با اشاره به سوءاستفاده تاجگردون از مدرک تحصیلی خود گفت: او منکر سوءاستفاده از مدرک تحصیلی شده است و این در حالی است که هم به صورت مکرر خود را دکتر معرفی و هم در تبلیغات و اسناد از این عنوان استفاده کرده است.
او ادامه داد: تناقض در مدرک تحصیلی تاجگردون مشهود است به گونه‌ای که در اسناد یک بار گفته مدرک دکترای مدیریت و یک بار دیگر گفته است مدرک دکترای اقتصاد دارد و این در حالی است که وی فوق لیسانس دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار