کد خبر: ۸۷۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 03 July 2020
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید 19 در استان به 20 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 73 ساله، ساکن شهرستان چرام بود که متاسفانه بر اثر کرونا در مركز بهداشتي درماني  شهداي دولت آباد، بيمارستان شهيد جليل  ياسوج جان باخت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود : در سیزدهمین روز از تیرماه سالجاری ، 9 بيمار كرونايي در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: از 115 جواب دریافت شده از آزمايشگاه های سلولی مولكولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت  و موارد بستري نیز همچون  روزهای گذشته در حال افزایش است.

دکتر یزدانپناه گفت: استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاري هوشمند، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروري و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان،بوشهر ،هرمزگان  و فارس که در وضعیت قرمز  يا هشدارقرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار