کد خبر: ۸۷۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 05 July 2020
سید محمد تقوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت: در آزمون سراسری خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران که همزمان در سراسر کشور برگزار شد تمامی هنرمندان خوشنویس شهرستان چرام که که در این آزمون شرکت کرده بودند با نمره بسیار عالی قبول شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد تقوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت: در آزمون سراسری خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران که همزمان در سراسر کشور برگزار شد تمامی هنرمندان خوشنویس شهرستان چرام که که در این آزمون شرکت کرده بودند با نمره بسیار عالی قبول شدند.
تقوی افزود: لازم می دانم این موفقیت را خدمت هنرمندان عزیز خوشنویس تبریک عرض کنم و همچنین از زحمات شبانه روزی برادر عزیزم جناب آقای پراهام رئیس محترم انجمن خوشنویسان چرام تقدیر و تشکر کنم که اگر نبود زحمات این عزیز بزرگوار این موفقیت حاصل نمی شد.
تقوی در بخش دیگری از سخنانش از حمایت های مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای پیرسبزی و معاونین محترم شان تقدیر و تشکر کرد.
تقوی گفت:که ما درحال ساماندهی همه انجمن ها هستیم . همچنین انجمن خوشنویسان شهرستان چرام مثل بقیه انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان در اوج فعالیت می باشد و کلاس های انجمن به جز در ایام بیماری کرونا هر هفته روزهای یکشنبه به در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردیده و همچنان در آینده این کلاس ها دایر خواهند شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام گفت : عزیزانی که به هنر اصیل خوشنویسی علاقه مند هستند میتوانم جهت ثبت نام در رشته های خط تحریری و خوشنویسی با قلم نی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار