هشدار
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پانزدهمین روز از تیرماه ،60 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه این آمار نسبت به اوایل خرداد ماه افزایش 5 برابری داشته است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 05 July 2020
بنابر گفته مسئولان علوم پزشکی وضعیت ابتلا به کرونا همچنان روند صعودی داشته و در اعلامی هشدار آمیز از سوی مسئولین ارشد استان ، برخی احتمالات در خصوص افزایش گسترده فوتی ها وجود دارد.
 در حالی که روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خطر سه رقمی شدن فوتی ها در استان خبر داده بود ، امروز آخرین وضعیت بستری های کرونایی استان هم اعلام شد که نشان از وضعیت خطرناک و هشدار در استان است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پانزدهمین روز از تیرماه ،60 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه این آمار نسبت به اوایل خرداد ماه افزایش 5 برابری داشته است.
دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه 9 بیمار نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1283 مورد گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستري نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش بوده و بیشترین موارد مثبت نمونه های امروز مربوط به شهرستان های گچساران و باشت می باشد.
وی با بیان اینکه مردم می توانند تخلفات عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ گزارش دهند، ابراز داشت: همه اقشار اجتماعی در کاهش و کنترل کووید ۱۹ مسئول هستند زیرا اگر همه ابزار و امکانات پای کار باشند، باز پایه و اساس ریشه کنی یک بیماری همکاری مردم است.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک، رعايت فاصله گذاري هوشمند، عدم حضور در تجمعات و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار