با پیگیری های انجمن جوانان لنده صورت گرفت؛
با پیگیری های انجمن جوانان لنده، از سوی بنیاد برکت اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریالی برای درمان زوج های نابارور مناطق روستایی در این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ 07 July 2020

وقتی آرزوی بچه دار شدن دیگر محال نیست/چتر حمایت بنیاد برکت بر سر زوج های نابارور لنده

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سی‌ام اردیبهشت سال ۱۳۹۳ بود که رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های کلی جمعیت را به رؤسای قوای سه‌گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند.

3 بند ابتدايي از 14 بند سياست‌هاي ابلاغي به حمايت و كمك به زوج‌هاي نابارور و توانمندسازي آن‌ها براي تحكيم نظام خانواده اختصاص داشت.

اين تأكيدهاي بي‌شمار مقام معظم رهبري بر تسهيل تشكيل خانواده و افزايش جمعیت در جامعه‌ی ايراني به حدي بود كه موجب شد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز از طریق بنیاد برکت در این سالها تلاش کند تا زمينه‌هاي اجراي اين سياست را در قالب طرح «برکت خانواده» با هدف حمایت از درمان زوج های نابارور مناطق محروم کشور فراهم آورد که تا به امروز آمار بالایی از زوج های نابارور مناطق محروم روستایی تحت حمایت مالی این نهاد قرار گرفتند و این روند همچنان ادامه دارد.

بنابراین گزارش در همین راستا با پیگیری های انجمن جوانان لنده، از سوی بنیاد برکت اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریالی برای درمان زوج های نابارور مناطق روستایی در این شهرستان اختصاص یافت.

عضو انجمن جوانان لنده در گفتگو با تابناک اظهار داشت، ۱۸ زوج نابارور این شهرستان جهت معرفی به مراکز درمانی معتبر در (تهران، اصفهان، شیراز و یزد) معرفی خواهند شد.

مجتبی محمدی ضمن قدردانی از حمایت های این نهاد افزود؛ بعد از تکمیل پرونده این زوجین ، ۱۰۰ درصد هزینه های درمانی که اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال خواهد بود توسط بنیاد برکت پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد؛ شناسایی زوج های انتخابی در این دوره بر اساس فراخوان انجمن جوانان در سطح شهرستان صورت‌ گرفت و مختص زوج های ساکن در مناطق روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار