حرمت شکنی حریم پزشک که حریم درمان و سکینه خاطر است حاکی از نوعی بی اخلاقی است که در ردیف زشت ترین هنجارشکنی درحوزه امنیت اجتماعی و درمانی بشمار می آید.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 07 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، زریر حجتی فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی ، نوشت : پزشک به عنوان سرمایه ای علمی و اجتماعی می بایست همواره مورد حرمت و تکریم و تعظیم باشد. تکریم پزشک، تکریم علم و ادب و اخلاق است.

حرمت شکنی حریم پزشک که حریم درمان و سکینه خاطر است حاکی از نوعی بی اخلاقی است که در ردیف زشت ترین هنجارشکنی درحوزه امنیت اجتماعی و درمانی بشمار می آید.
 
وقتی مجاهدان سلامت در امان نباشند...؟!

جسارت به حریم مفاخر علمی و پزشک معالج که مرهم دردها و زخم های فراوانی است از قسی القلب بودن انسان نماها و علم ستیزانی حکایت می کند که چشم پزشک جوان، خوشنام، وفادار و خادم، جناب دکتر ملک حسینی را مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار داده اند.

 در جامعه ای که خادمان مجاهد سلامت در امان نباشند به یقین سلامت آن جامعه به مخاطره خواهد افتاد.
از این رو و با عنایت به جریحه دار شدن احساسات و عواطف قاطبه مردم می طلبد دستگاهای مسئول به طور جدی ورود‌ پیدا کنند و در برخورد‌ با حرمت شکنانِ حریمِ امنیتِ جامعه، برخوردی درخور شان و پشیمان‌کننده برای خاطیان داشته باشند تا جسارت بی ادبان و هنجارشکنان به حریم های امن مسدود شود و عناصر خودسر و جاهل نتوانند این گونه به حریم سرمایه های علمی و اجتماعی اهانت نمایند.
 
وقتی مجاهدان سلامت در امان نباشند...؟!

هر چند ترجیح خدمت در استان توسعه نیافته ای چون کهگیلویه و بویراحمد در نگاه چشم پزشک فوق تخصصی چون دکتر ملک حسینی بر کلان استان های توسعه یافته مویدِ نگاه غیر مادی و عشق و علقه به مردم محروم خطه خویش است ولی با کمال تاسف، اسائه ادب به سرمایه های علمی، انسانی و ایمانی می تواند خسارات جبران ناپذیری در فرار نیروهای متخصص‌ از استان داشته باشد و علاوه بر آن، ضریب خشونت را بالا برده و نهایتاً در خصوص سرمایه گذاری و اشتغال تاثیراتی ویران کننده بدنبال داشته  باشد.

برآیند مطالبه عمومی و فرهنگ دوستان، اَشد مجازات خاطیانی است که اینک در چنگال عدالت باید پاسخگوی جریحه دار شدن  افکار عمومی نیز باشند.

در واقع جسارت به حريم امنيت و سلامت زاي پزشك به عنوان خادمين درمان، آنهم به اين سان نابخشودني است و چنانچه مابه ازاي اين رفتارهاي ناپسند اقدام قاطع قضايي نباشد، موجب تجري و تسرّي انسانهايي خواهد شد كه نه تنها به حقوق خويش قانع نيستند، بل در مقابل قانون گردن كشي مي كنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
سلام بر تابناک . خواستم از شما تشکر کنم به خاطر مقالتون.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار