کد خبر: ۸۷۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 07 July 2020
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعاقب خبر روز گذشته مبنی بر دستگیری احدی از ضاربان دکتر ملک حسینی در شهر یاسوج، ضارب اصلی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد . 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از دستگیری ضارب اصلی دکتر ملک حسینی فوق تخصص چشم در شهر یاسوج خبر داد . 

سردار انصاری بیان داشت : با هماهنگی مرجع مقتدر قضایی و با بهره گیری از منابع و متنفذین    محلی ، ریش سفیدان و همچنین پیگیری بی وقفه عوامل انتظامی شهرستان بویراحمد ؛ ضارب اصلی دکتر ملک حسینی ؛ پزشک فوق تخصص چشم شهر یاسوج دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان  طي سخنانی،  از برخورد قاطع پليس با قانون شكنان خبر داد و ضمن هشدار به اخلال گران نظم و امنيت جامعه افزود : پليس در اجراي قانون پافشاري مي كند و در اين راه هيچ ملاحظه اي و محدوديتي را نمي شناسد و اين عده كم (افراد مخل نظم و امنیت عمومی) بايد مراقب رفتار خود بوده و بدانند با برخورد سریع،قاطع و بدون اغماض پلیس متناسب با قانون مواجه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار