کد خبر: ۸۷۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 12 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ولی الله شجاع پوریان در پاسخ به سوال خبرنگار افتونیوز در خصوص شایعات اخیر در باره اعتبارنامه تاجگردون گفت یه ضرب المثل ایرانی است که دوستی بی دلیل هست اما دشمنی بی دلیل نداریم.من برای دوستی و ارادت به دکتر تاجگرودن چند مولفه و دلیل دارم. اولا هم تبار و هم زبان هستیم ثانیا هم منطقه ای و همسایه ایم سوم اینکه هم فکر وهمسویی سیاسی داریم و سالها با ایشان و حاج بهرام تاجگرودن سابقه دوستی و ارادت دیرینه دارم.
 
وی افزود:اما هیچ دلیلی برای دشمنی و حتی مخالفت ساده‌ای با دکتر ندارم چون نه تعارض منافع داریم نه رقیب همدیگریم و نه جناح سیاسی مقابل من است. گذشته از  همه اینها بنده به عنوان یک معلم حوزه دینی و مذهبی و مدرس قرآن و نهج البلاغه تخریب هیچ انسانی ولو مخالف سیاسی خودم را هم قبول ندارم و بارها در باره زشتی این شیوه که بیشتر مخالفین ما انجام می دهند یادداشت نوشتم و مصاحبه کرده ام و خود قربانی چنین شیوهای غیر اخلاقی و انسانی هستم.
 
شجاع پوریان گفت:پس منشا این شایعه یا سوءتفاهم چیست؟ من زمانی که در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بودم خانمی که اخیرا بر علیه آقای دکتر تاجگرودن مو ضع گیری کرد با روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران  همکاری داشته بود که من الآن حدود یک سال و نیم  از آنجا رفته ام و با ایشان ارتباطی ندارم وگفتم من اساسا با تخریب شخصیت انسان ها به دلایل مبانی دینی و اخلاقی و انسانی نسبت به هر فردی مخالف بوده و هستم.افزون برآن بنده در روزنامه همدلی خودم با یادداشتی تحت عنوان :مجلس یازدهم و حرمت امامزاده ای که با متولی است به رفتار جناحی این مجلس با دکتر تاجگرودن و مردم شریف و فهیم  گچساران اعتراض کرده ام.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تشان بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
ایشان فراموش کرده که مدرک دکتری تاج گردون تقلبی بوده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار