کد خبر: ۸۷۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 13 July 2020
فرماندار چرام گفت: طرح های مهم و اساسی ما از اعتبارات ملی تامین می شود به ویژه جاده آب حیات،بحث فاضلاب شهری چرام که اعتبار ملی دارد و باید شروع به کار کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، هادی فتاحی اصل عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام با بیان اینکه وضعیت توزیع اعتبارات امسال به این شکل بوده که سازمان برنامه و‌ بودجه استان با هماهنگی ادارات،طرح های اولویت دار را مشخص می کنند، اظهار کرد: وضعیت اعتبارات به تناسب وضعیت کشور بوده و طرح ها قطعا اعتبارات خاص خود را دارند.
فرماندار چرام،عنوان داشت: هیچ نوع طرح جدیدی قرار نیست شروع کنیم و‌ اولویت اصلی و اساسی ما طرح هایی است که نیمه تمام بوده و امسال باید حتما به بهره برداری برسند.
وی افزود: اولویت های بعدی بر اساس ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان است،برای مثال شهرستان ما قطب کشاورزی است کما اینکه زیربنای همه شهرستان ها راه های ارتباطی است.
فتاحی‌اصل با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ آیتم را در نظر می گیرند و بودجه را چکش کاری می کنند تا توزیع شود،گفت: اعتباراتی که داریم شامل اعتبارات استانی حدود ۸ میلیارد تومان و اعتبارات نفت ۱۸ میلیارد ریال، ارزش افزوده حدود ۳۴ میلیارد ریال است.
وی افزود: طرح های مهم و اساسی ما از اعتبارات ملی تامین می شود به ویژه جاده آب حیات،بحث فاضلاب شهری چرام که اعتبار ملی دارد و باید شروع به کار کند.
به گزارش فارس؛ دانشکده صنعت و معدن و بیمارستان از دیگر طرح های ملی بود که فرماندار چرام به آن اشاره داشت و سرجمع اعتبارات شهرستان چرام را حدود ۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار