فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از برگزیدگان ، اظهار داشت : خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم ، می‌توانند یکی از قدرتمند‌ترین نیروها در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن باشند.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 15 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه  با برنامه ریزی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری تیپ 48 فتح و سازمان بسیج رسانه استان در میدان تیر تیپ 48 فتح برگزار شد.
در این برنامه بیش از 40 نفر از اصحاب رسانه حضور داشتند که در پایان در بخش مردان نوروز رسم مقام اول، الیاس صابری مقام دوم ، باقر بزرگ امید مقام سوم و در بخش خانم ها مریم نیکی نژاد مقام اول ، مهرناز علیزاده مقام دوم و زینب محمودی مقام سوم را کسب کردند.
در پایان این دوره از مسابقات، در آیینی با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ، از مقام‌های اول تا سوم این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان تجلیل شد.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از برگزیدگان ، اظهار داشت : خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم، می‌توانند یکی از قدرتمند‌ترین نیروها در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن باشند.
سردار حسن حکمتیان با بیان اینکه خبرنگاران با قلم خود می‌توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جدید بیان کنند، افزود: مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند و باید با همه توان و تلاش در راستای سازندگی و توسعه روزافزون کشور گام برداریم.
وی به خدمات تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس اشاره داشت و بیان کرد: تیپ 48 فتح، تاکنون از هیچ تلاشی برای حفاظت از این مرز و بوم و تامین امنیت و آسایش مردم دریغ نکرده و در این راه، شهدای زیادی را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این تیپ در عرصه‌های سازندگی، کمک به رفع مشکلات و رفع محرومیت‌ها هم به کمک مردم شتافته و در بحث مقابله با بیماری کرونا نیز از همان ابتدای شیوع بیماری، در کنار مردم بوده است.

دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار