کد خبر: ۸۷۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 15 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، صبح امروز و با حضور حسینی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور دو مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در طرح آجر به آجر به صورت همزمان کلنگ‌زنی شد.

در این آیین کرمی مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز کودکان استثنایی با مشارکت یکی از خیرین در گچساران کلنگ‌زنی شد و در این مراسم به طور همزمان کلنگ دو مدرسه ۶ کلاسه در یاسوج و چرام به زمین زده شد،ضمن اینکه مصوب شد مدرسه‌ای در کهگیلویه هم احداث شود.


در ادامه جبار کیانی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۸۵ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته شده و ۶۴ مدرسه در دست ساخت است که پیش‌بینی می‌کنیم تا مهر امسال ۲۵ مدرسه تکمیل و آماده افتتاح شود.

هادی زارع‌پور هم با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر گفت: این طرح به صورت جد در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت خیرین در طرح ساخت مدرسه به ۵۰ درصد رسیده است.

در بخش پایانی هم حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش استثنائی کشور به دو دوره پیش‌حرفه‌ای و حرفه‌ای در بین دانش‌آموزان اسثنائی اشاره کرد و گفت: از مجموع ۶۰ هزار دانش‌آموز، بیشتر آنها ناتوان ذهنی و در دوره حرفه‌‌ای قرار دارند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۴۰۵ مدرسه حرفه‌ای ویژه دانش‌آموزان استثنائی احداث شده که امروز دو مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج و چرام کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فارس؛ مدرسه ۶ کلاسه طوبی با مشارکت خیر بزرگوار سرکار خانم مریم فرورد در طرح آجر به آجر در زیربنای ۶۵۰ متر مربع و مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان در شهر یاسوج احداث می‌شود  که مشارکت خیر ۵۰۰ تومان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار