پاسخ معاون سیاسی به برخی شایعات
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، خواهری ندارم که خواهرزاده ای داشته باشم! در زمان معرفی مدیر کل جدید مدیریت بحران در استان حضور نداشتم و از موضوع بی اطلاع بودم.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 15 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد در پاسخ به این سوال که برخی شایعات از نقش شما در برکناری وحید محمدی تبار مدیر کل مدیریت بحران استانداری خبر می دهند گفت : در زمان برکناری وی در ماموریتی بودم و اصلا از این موضوع اطلاع نداشتم ضمن این که این موضوع به من ارتباطی ندارد و در حوزه معاونت عمرانی است.
توضیحات احد جمالی در خصوص نقش وی در برکناری محمدی تبار
دانلود
 
جمالی در خصوص شایعه نقش وی در رد اعتبارنامه تاجگردون با ارسال مستندات و همچنین داشتن قرابت فامیلی با نجابت یکی از بانیان اصلی پروسه رد اعتبار نامه منتخب مردم گچساران گفت : اولا من خواهری ندارم که آقای نجابت خواهرزاده من باشد و اصلا هیچگونه نسبت فامیلی با ایشان ندارم و اصلا وی را نمی شناسم. در مورد ادعای ارسال مستندات بر علیه آقای تاجگردون هم باید بگویم که موضوع مربوط به مجلس است و آنچه که در این زمینه به ما مربوط می شود امنیت استان است.
متن کامل توضیحات جمالی را در فیلم زیر ببینید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار