مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت سپاهان موکت:
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت سپاهان موکت یاسوج بازدید و با مدیران و کارگران این واحد تولیدی گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 16 July 2020

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت سپاهان موکت یاسوج بازدید و با مدیران و کارگران این واحد تولیدی گفت و گو کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی استان در جریان این بازدید گفت: کارفرمایان و بخش خصوصی سهم و نقش مهمی در اقتصاد کشور و ثبات اقتصادی جامعه دارند و حمایت و تلاش برای توسعه ظرفیت تولیدی آنها به منظورحضور گسترده تر در فضای کسب و کار که به تمام بخش های جامعه سود می رساند، ضروری است.
عباس نورمحمدی افزود: کارفرمایان با وجود شرایط سخت اقتصادی سال های کنونی اثبات کرده اند که از اراده و توان بالایی برای کمک به رشد اقتصادی کشور و گذر از این شرایط دشوار برخوردار هستند و حقظ و افزایش این ظرفیت ها نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه ها و مسوولان کشور است.
وی اظهار داشت: کارفرمایان به عنوان اصلی ترین تامین کننده منابع تامین اجتماعی در فرایند بیمه های اجتماعی مهم ترین نقش را دارند و سازمان تامین اجتماعی نیز همواره پشتیبان کارفرمایان و حامی نیروی انسانی و تولید و کسب و کار است.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منافع سازمان تامین اجتماعی را منافع کارفرمایان و کارگران دانست و افزود: افزایش تعامل میان سازمان تامین اجتماعی و کارفرمایان تاثیر زیادی بر حل مشکلات بخش خصوصی و تقویت روابط کارگران و کارفرمایان دارد و راهبرد سازمان، همواره افزایش این تعاملات دوسویه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار