کد خبر: ۸۷۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 19 July 2020

استاندار امروز و در جوار شهدای گمنام یاسوج با شور و حرارت خاصی مسوولان را برای تکمیل گلزار شهدای گمنام با گریه‌های صبحگاهی خطاب قرار داد که مسوولان با دیدن این حالت روحی استاندار همگی برای ساخت و تکمیل گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج هم قسم شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حسین کلانتری در نشست بررسی وضعیت گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج که با حضور مسوولان برگزار شد با بیان این که بدهکار و مدیون شهدا هستیم و سربلندی خود را در برابر خبیث‌های دنیا مدیون این شهدا و فداکاری آن‌ها هستیم اظهار کرد: این راه را شهدا پر فروغ کردند و دشمنان هم فلسفه این راه را نفهمیدند.
وی گفت: نیاز داریم مثل پروانه دور شمع شهدا بچرخیم آن‌ها وظیفه خود را انجام دادند و نیازی به ما ندارند اما باید مکانی برای برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی باشد و جوانان اینجا راه ایثار را یاد بگیرند.
استاندار با بیان اینکه همه یادمان‌های شهدا در سراسر استان باید مورد توجه قرار گیرند افزود: طرح جامع اولویت اصلی است که باید سریع آماده شود و دستگاه‌های خدمات رسان پای کار هستند و دیگر دستگاه‌ها باید پای کار شوند و خیلی سریع باید همه ماشین‌آلات پای کار باشند و اقداماتی انجام دهیم که در هفته دفاع مقدس خود را نشان دهد زیرا امسال چهلمین سال دفاع مقدس را داریم و باید برنامه‌های باشکوه داشته باشیم.
وی گفت: به شخصه هر هفته از اینجا بازدید خواهیم کرد و متولی این کار معاون عمرانی است و باید خانواده شهدا در اینجا دلگیر نشوند الان ما مسوول هستیم و باید ادای دین و احترام کنیم.
استاندار افزود: خودم هم مدت‌ها در بحث تفحص شهدا کار کرده‌ام وقتی پلاکی پیدا می شود تحولی در خانوده شهدا ایجاد می شود هر کسی گم شده‌ای دارد و باید احترام گذاشت و ماه محرم هم انرژی مضاعفی برای ساخت می‌دهد همه جوره بد مایه بگذارید همه اسناد و هزینه‌ها را من امضا می‌کنم و به زیباترین شکل ساخته شود یکی از برنامه‌های خوب هفته دفاع مقدس باید به بهترین نحو و شکل اینجا ساخته شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سالها قبل ساماندهی قبور شهدا شروع شد و اکثر خانواده شهدا مخالف این طرح بودند شهدا آخرت خود را آباد کردند نیازی به آباد کردن قبر ندارند مسوولان هم به وصیت شهدا عمل کنند این کار تعمیر قبرها را رها کنند معاون یکی از رئیس جمهورهای گدشته با هواپیما اومد استان به شهدا گل مصنوعی داد جمعا ده گل در دستش بود و جمع شهدای آن شهر حداقل صد شهید بود پشت سرش یکی گل ها را جمع می کرد و دوباره روی قبر دیگر شهید می گذاشت من که اونجا بودم معنای کارش را نفهمیدم شما فهمیدید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار