اگر درد این ها را نمی خواهید بشنوید و به مجلس منتقل کنید پس چه چیزی را می خواهید دنبال کنید؟ آقایان نماینده؛ برای صندلی های خالی همکارانتان هم قانون و مالیات وضع کنید..
کد خبر: ۸۷۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 19 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از گذشت چندین روز از ماجرای رد اعتبارنامه تاجگردون توسط نمایندگان مجلس اما همچنان ترکش هایی از این موضوع گاه و بی گاه در فضای سیاسی استان و حتی خارج از استان به افرادی اصابت می کند!
یکی از بانیان و معترضان اصلی رد اعتبارنامه تاجگردون روح الله نجابت ، نماینده مردم شیراز است که ساعاتی پس از رد اعتبارنامه تاجگردون ، طی مطلبی پس از رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران و باشت، نوشت:
"به‌فضل الهی مجلس یازدهم از اولین آزمون خود سربلند بیرون آمد. انقلابی‌گری در عمل رخ نمایاند. عمل به وصیت امام گویای آن است که مکتب امام زنده است. افزون بر مطالبات مردم استان فارس، تا انتخابات میان‌دوره‌ای به‌طور ویژه پیگیر مطالبات مردم عزیز گچساران و باشت خواهم بود."
برای شیراز کار کنید ، گچساران پیشکش !
عباس امیری عکاس سردبیر روزنامه نیم نگاه در پیج شخصی خود از روح الله نجابت نماینده شیراز انتقاد کرد. متن یاداشت ایشان را با هم می خوانیم:آقای نجابت نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی شما چه کاری مهمتر از بررسی مشکلات مردم شیراز دارید که در جلسه پرداختن به آن حضور نداشتید؟ دعوت نکردند و دیر دعوت کردند چه توجیهی است؟ 
مگر نماینده جوان و انقلابی و جهادی باید منتظر دعوت باشد؟ 
در جلسه بررسی مشکلات کارگران هم نبودید. در جلسه بررسی مشکلات معلمان هم نبودید. همین الان هم که دارم این پست رو میزارم در جلسه بررسی توسعه معادن و صنایع معدنی استان فارس هستم, دکتر پاک فطرت, دکتر عزیزی و دکتر قادری هم هستند. اما صندلی شما باز هم خالی است. 
 اگر درد این ها را نمی خواهید بشنوید و به مجلس منتقل کنید پس چه چیزی را می خواهید دنبال کنید؟ 
برای مردم شیراز و زرقان کار کنید و در جمع شان حضور پیدا کنید نیابت و کار کردن برای مردم گچساران پیشکش...
 آقایان نماینده؛ برای صندلی های خالی همکارانتان هم قانون و مالیات وضع کنید...
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
چطور این مجلس انقلابی فکری به حال سفره های خال مردم و دلار ۲۵ هزار تومانی نمی کند مرده شور ببردشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار