در روز اخیر تیتری با عنوان "سناتور استان ناجی ارتباطات بهمئی" تیتر یک برخی از رسانه های استان قرار گرفت که طبق محتوای سایت های منتشر کننده ی خبر که متن همه ی آنها یکی (کپی پیست) و قطعاُ منبع آنها نیز یکی است نه خبر از عملیات اجرایی جدیدی شده، نه اعتباری تخصیص داده شده و نه پروژه ای افتتاح و به بهره برداری رسیده پس شاید این واژه ناجی، معنای جدیدی دارد و ما نمی دانیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵ 21 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی ، فعال رسانه ای و فرهنگی طی یادداشتی نوشت : واژه ی دنیای شیشه ای و لزوم وجود ارتباطات مجازی آنگونه که سید محمد موحد در نشست منعقده در شهرستان بهمئی عنوان کرده: جزء لاینفک زندگی مردم بوده و در همین راستا مسئولان مخابراتی و ارتباطی را به تلاش در جهت تحقق شعار شرکت مخابرات (ارتباط فراگیر) دعوت نموده است.
بی شک، هر مسئولی که برای رفاه مردم بویژه جوانان تلاش و برنامه ریزی نماید مردم بخصوص مردم قدردان بهمئی قدردان خواهند بود اما اینکه یک نشست معمولی آنهم در چارچوب انجام وظیفه که همه ی مصوباتش البته بدون اشاره به منابع تأمین منابع اعتباری، به افعال: تحقق خواهد یافت، خواهد شد، تلاش کنند، ان شاءالله خواهد شد، و در دستور کار قرار خواهد گرفت ختم شده است ( عین افعال ذکر شده اند) اینگونه با تیتر غوغاسالارانه ی ( سناتور استان ناجی ارتباطات بهمئی ) در بوق و کرنای رسانه ای قرار بگیرد اجحاف در حق مردم شریف بهمئی و خروج از رسالت خبری است.
طبق محتوای سایت های منتشر کننده ی خبر که متن همه ی آنها یکی  (کپی پیست) و قطعاُ منبع آنها نیز یکی است نه خبر از عملیات اجرایی جدیدی شده، نه اعتباری تخصیص داده شده و نه پروژه ای افتتاح و به بهره برداری رسیده پس شاید این واژه ناجی، معنای جدیدی دارد و ما نمی دانیم. 
خروج از رسالت حرفه ای خبری از این جهت عنوان شد که اولا باید خروجی جلسات به مردم گفته شوند نه اینکه سایت ها با دامن زدن اینچنینی به مسائل هم سطح مطالبات، توقعات و انتظارات مردم از مسئولان را پایین آورده و هم در حقیقت آنان را به اقناع کاذب سوق دهند  که در اینصورت گناهی نابخشودنی مرتکب شده اند اگرچه مردم خصوصاً جوانان هوشیار هستند و مسائل را به خوبی رصد و تجزیه و تحلیل می نمایند.
اجحاف در حق مردم از این نظر که حق مردم این نیست اگرچه مردم شریف به حداقل ها هم قانع هستند و سایت ها می بایست در جهت تسهیل و وصول نیازمندی های آنان تلاش کنند نه خوشایند و جلب رضایت مسئولان.
باشد که جلب رضایت مردم که جلب رضایت خدا را به دنبال دارد سرمشق و سرلوحه همگان به ویژه مسئولان قرار گیرد ان شاء الله.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
این آقای نویسنده می خواهد از حالا تا چهار سال دیگر اگر کرونا اجازه دهد با اعصاب مردم بازی کند واقعا ایشان فرد مریض و روانی و مشکل داری است و گرنه اینطور خودش را اذیت و رسوا نمی کند شما سایت های محترم هم نباید اجازه ندهید تا چنین افرادی جولان دهند و مطب دروغ و آبکی تحویل مردم دهند و وقت شریف مردم را تلف کنند.
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
انشاءالله با پیگیری های آقای موحد جاده پاتاوه - دهدشت که خودش کلنگ آن را به زمین زد افتتاح و آب از سد کوثر به بهمئی و چهار شهر دهدشت - لنده-چرام- سوق به بهره برداری و مشکل برق این چهار شهرستان حل فقط با تشکیل یک جلسه در این شهرستان ها که بعدش هم کرونایی شد و خواهید دید که گلستان خواهد شد اما مخالفین نپکند از غصه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
نپکند؟یعنی چه؟ خاک بر سرت و سطح سوادت. خیانتی که موحد در حق کهگیلویه بزرگ و چرام کرد تابحال هیچ کسی نکرده و اگثر هواداران ایشون هم جزء خائنین هستند. مرگ بر خائن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار