استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های در دست اجرا در استان، گفت: امسال شاهد افتتاح پروژه های مهمی در استان خواهیم بود که در کشور به صورت خاص مورد توجه هستند.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 22 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری امروز در ادامه دیدارهای خود در مرکز با مجمع نمایندگان استان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
 
استاندار در این دیدار ضمن تبریک به نمایندگان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خاطر کسب اعتماد مردم، اظهار داشت: امید است در مسیر خدمتگزاری به مردم غیرتمند استان و در کرسی نمایندگی توفیق خدمت داشته باشید.
وی به تشریح اقدامات مهم و راهبردهای دولت تدبیر و امید در توسعه عمران شهری و روستائی جهت تکمیل زیرساخت ها و طرح های اشتغال زا در استان پرداخت و گفت: امسال با اجرای 33 طرح اشتغال زا در بخش های كشاورزی، صنعت و خدمات زمینه اشتغال 13 هزار و 200 نفر در استان فراهم می شود.
کلانتری افزود: اعتبارات ویژه ای در این رابطه تخصیص یافته و تفاهم نامه ای بین استان، رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء شده و جهت اجرا ابلاغ شد.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه ای در این راستا، اظهار داشت: این موضوعات به صورت هفتگی در این کارگروه رصد و پیگیری می شود.
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: نزدیک به یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه های در دست احداث کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: دولت در تلاش است تا پایان امسال 43 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان را تکمیل و تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برساند.
کلانتری تاکید کرد: به طور قطع تکمیل و بهره برداری از این طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی تحول چشمگیری در توسعه استان و ایجاد اشتغال زایی را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ما با این مردم زندگی می کنیم و از مشکلات و گرفتاری های آنها مطلع هستیم، عنوان کرد: همه توان مدیریتی استان را به کار بستیم تا گامی در جهت رفع مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی آنان برداریم و در این راه به همکاری شما که دارای جایگاه مهم و ارزشمندی هستید، احتیاج داریم.
نماینده ارشد اجرایی استان گفت: به طور قطع مردم با دیدن کار، تلاش، هماهنگی و همدلی امیدوار می شوند هرچند که عده ای به هر دلیلی می خواهند مردم را نا امید کنند و به راحتی همه خدمات نظام و دولت تدبیر و امید را انکار کنند.
وی تاکید کرد: شما به عنوان نماینده مردم همانگونه که مشکلات را مطالبه گری می کنید خدمات و اقدامات نظام و دولت را نیز به گوش مردم برسانید.
کلانتری افزود: ما امسال شاهد افتتاح پروژه های مهمی در استان خواهیم بود که در کشور به صورت خاص مورد توجه هستند.
استاندار  16 هزار واحد مسکن مهر که بیش از 60 درصد آنها در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است، بزرگراه گچساران- بهبهان تا انتهای حوزه استحفاظی استان، جاده پاتاوه به دهدشت که بیش از یک هزار میلیارد تومان تاکنون برای احداث آن هزینه شده است، چهار خطه کردن بابا میدان-یاسوج-سمیرم و چهار خطه کردن محور یاسوج- شیراز، ادامه محور یاسوج-اقلید، تکمیل بیمارستان های بهمئی و نرگسی گچساران، آبرسانی به چهار شهر (دهدشت، لنده،سوق، چرام ) و همچنین شهر لیکک و دهها پروژه های فصل آب و خاک، طرح های عمرانی و زیر بنایی را از جمله پروژه های در دست اجرا در سراسر استان عنوان کرد.
کلانتری خاطرنشان کرد: ما در سال پایانی دولت مصمم هستیم با تثبیت مدیران پرکار و موفق از فرصت سوزی و تغییر بی مورد مدیران جلوگیری کنیم و با تلاش مضاعف کار را ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: به صراحت اعلام کرده ایم که ما برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان استان تعامل خواهیم داشت و از ظرفیت آنان در سطح ملی استفاده خواهیم کرد.
کلانتری افزود: خواسته ها و مشکلات مردم که از زبان نمایندگان مردم بیان شود به طور قطع مورد بررسی قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: در استان با حفظ جایگاه اشخاص حقیقی و حقوقی، وحدت و همدلی ارزشمندی حاکم است که امید است نتایج ارزشمندی برای مردم این دیار در پی داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین موحد و روشنفکر در این دیدار از امانتداری، قانون گرایی، بی طرفی و نظم و امنیت حاکم بر انتخابات مجلس یازدهم در استان قدردانی کردند و آن را در تاریخ انتخابات کهگیلویه و بویراحمد فراموش ناشدنی دانستند.
نمایندگان استان دغدغه های خود در خصوص توسعه زیرساخت های استان و موضوع اشتغال را مطرح کرده و حمایت و همکاری کامل خود با مدیریت ارشد استان در راستای تحقق خواسته های مردم را اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
جالب بود این هم جواب آنهایی که می گفتند استاندار تغییر می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار