روزهای حساس در کهگیلویه و بویراحمد !
کلانتری : من آدم بد ذات ، خشن و مزاحمی نیستم اما شرعا و قاونا مسئولیت دارم در مقابل سلامت مردم و در مقابل تهدید کنندگان سلامتی مردم باید اعمال قانون کنم .
کد خبر: ۸۷۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 23 July 2020
وضعیت شیوع کرونا در روزهای حساسی قرار دارد به گونه ای که استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز رسیدن به وضعیت قرمز است . وضعیتی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد را بر آن داشت تا هشدارها را به سمت برخورد با سهل انگاران و متخلفان از پروتکل ها سوق دهد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن اشاره به قریب الوقوع بودن اعلام وضعیت قرمز استان گفت : با صاحبان عزا و عروسی که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگیرند برخورد می‌شود و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند .
کلانتری به موضوع تالارها اشاره کرد و گفت : وقتی تالاری ظرفیت 200 نفر را دارد ، در شرایط کم خطر گفته شده است که حداکثر 100 نفر را در خود جای دهد اما اولا ما در شرایط کم خطر نیستیم و ثانیا برخی تالارها با ظرفیت 200 نفر 500 نفر را سرویس می دهند!
وی به انتقال مراسمات عروسی و عزا از تالارها و مساجد به خانه ها هم انتقاد کرد و افزود : تعطیلی تالارها برای جلوگیری از تجمع بود در حالی که الان برگزاری مراسمات در محیط های بسته کوچک انجام می شود که به مراتب خطرناکتر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست خود را شرعا و قانونا مسئول و ملزم به حفظ جان ، امنیت و سلامت مردم دانست و هشدار داد که در این خصوص حتما به گزینه اعمال قانون بر علیه تهدیدکنندگان سلامت مردم تاکید خواهد داشت.
احتمال لغو ابلاغ برخی مدیران از طرف استاندار
در این نشست با توجه به گزارشات برخی اعضا در مورد عملکرد مدیران استانی و شهرستانی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ، ضمن اعلام تشویق مدیران با عملکردهای خوب هشدار داد که در صورت تذکر و عدم بهبود وضعیت رعایت پروتکل ها از طرف دستگاه های ضعیف ، به شدت برخورد خواهد کرد و مدیران ضعیف را لغو ابلاغ خواهد کرد.
کلانتری همچنین در خصوص مدیران کل هم که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کنند ، گفت که از طریق وزارتخانه های آنان برای لغو ابلاغ اقدام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار