توئیتری های کهگیلویه و بویراحمد
هرچند کهگیلویه و بویراحمدی ها چندان حضور فعالی در این شبکه ندارند اما مدتی است که برخی سیاسیون استان ، حضور خود در این شبکه را اعلام کرده اند و به جمع سیاسون منتشر کننده تویت پیوسته اند .
کد خبر: ۸۷۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 25 July 2020
کسانی که انتشار و تبلیغ برنامه های خود را مبتنی بر استفاده حداکثری از فضاهای مجازی و اینترنتی بنا نهاده اند حتما آشنایی با توئیتر دومین شبکه اجتماعی محبوب دنیا آشنا هستند. هر چند فیسبوک با بیش از دو میلیارد کاربر محبوبترین شبکه اجتماعی است اما کاربرد توئیتر با حدود 650 میلیون کاربر در حوزه های سیاسی از اهمیت بیشتری برخوردار است  به گونه ای که این روزها اکثر سیاسیون چه در عرصه های داخلی و چه در عرصه های بین المللی با پیام های کوتاه این شبکه بسیاری از تصمیمات مهم را اعلام می کنند.
هرچند کهگیلویه و بویراحمدی ها چندان حضور فعالی در این شبکه ندارند اما مدتی است که برخی سیاسیون استان ، حضور خود در این شبکه را اعلام کرده اند و به جمع سیاسون منتشر کننده تویت پیوسته اند .
در این بسته خبری برخی از توئیت های سیاسیون استان یا برخی توئیت های مرتبط با استان و یا توئیت های مهم مربوط به مسائل روز منتشر می شود.
سوژه جدید فسادیاب تاجگردون!
صبا آذر پیک که یک خبرنگار است و به شدت در فضای مجازی دست به انتشار خبرهای خود می زند ، برای کهگیلویه و بویراحمدی ها از زمانی که اقدام به انتشار اسنادی بر علیه تاجگردون زد شناخته شده است ، اخیرا هم با حمله به انتصاب بذر پاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات در حال انتشار برخی اسناد در رشته توئیت هایی است.
 
توئیت 
تبریک مشاور روحانی به معترض اصلی اعتبارنامه تاجگردون!
حسام الدین آشنا ، مشاور رئیس جمهور طی توئیتی انتصاب علیرضا زاکانی به ریاست مرکز پژوهش های مجلس را تبریک گفت و برای تداوم همکاری مرکز پژوهش های مجلس و مرکز بررسی های استراتژیک رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد .
لازم به توضیح است ، علیرضا زاکانی از مهره های اصلی تیم معترض به اعتبار نامه تاجگردون بود که برخی بر این عقیده اند حذف تاجگردون جنبه سیاسی داشته است.
واکنش تاجگردون به مصوبه قیر رایگان
صفحت توئیتری که معمولا اخبار مرتبط با غلام رضا تاجگردون را منتشر می کند در توئیتی از قول غلام رضا تاجگردون به مصوبه قیل رایگان توسط مجلس واکنش نشان داده است . در این توئیت آمده است :
كلي زور زديم از بودجه سالجاري موضوع قير مجاني كه فساد آميز بود حذف كرديم مجلس امروز در اولين مصوبه خود اين منبع فساد را احياء كردند.اميدوارم دستگاههاي نظارتي و ديده بان شفافيت كه دنبال اين است پدربزرگ طرف چكاره است يادشون نره مصوبه اي با هشتاددرصد آراء مثبت يعني چي
توئیت
شفافیت به سبک مالک شریعتی!
مالک شریعتی  به اعتبارنامه تاجگردون بود اکنون در مورد طرح دو فوریتی قیر رایگان به طور شفاف اعلام کرده است که به این طرح در مجلس رای منفی داده است . نکته جالب دلایل شریعتی هم موضعی با تاجگردون بوده است  ! چرا که شریعتی یکی از دلایل خود برای رای منفی را فسادزا بودن این طرح اعلام کرده است چیزی که در آخرین توئیت نقل قول شده از تاجگردون هم به آن اشاره شده است و وی ان را فسادزا نامیده است!
 
توئیت
بزرگواری و توئیت در خصوص ماجرای هواپیمای مسافربری
سید علی محمد بزرگواری یکی از سیاسیون استان و از نمایندگان اسبق مجلس این روزها بیشتر از دیگر سیاسیون استان وارد فضای توئیتر شده و به توئیت زدن مشغول است و تقریبا برای هر موضوعی ، موضعی شفاف گرفته و توئیت می زند. یکی از آخرین توئیت های وی مربوط به ماجرای مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی است.
 
توئیت
هیچ اقدامی بی پاسخ نمی ماند
یکی از توئیت های مهم امروز مربوط به محسن رضایی دبیر کل مصلحت نظام است که در واکنش به مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران توئیت زده است و نوشته : هیچ اقدامی بی پاسخ نمی ماند . چه آمریکا باشد چه رژیم صهیونیستی
 
توئیت
موحد و حرکت لاک پشتی !
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم یکی از دیگر سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی است که اخیرا به جمع توئیتری ها پیوسته است اما گویا در فضای مجازی هم همانند فضای حقیقی در میان سیاسیون جایگاه قابل اتکایی ندارد و کمتر از این فضای توئیتر برای بیان دیدگاه ها و مشکلات پیرامون خود و مجلس سخن می گوید و به نوعی بسیار لاک پشتی در این فضا حرکت می کند !
تمام توئیت های موحد در این مدت به چند توئیت خلاصه می شود که یکی اعلام حضور البته با اشاره به موضوع آتش سوزی در خائیز و دومین توئیت هم در مورد چشم انداز حرکت مجلس یازدهم بر مبنای عزت مستضعفین بوده است و پس غیبتی چند روزه ، در آخرین توئیت رهایی خود از کرونا را اعلام کرده است.
در مورد موحد بسیاری بر این عقیده هستند با توجه به نادیده گرفتن وی توسط نمایندگان با نفوذ مجلس از جمله اصولگرایان و هیئت رئیسه ، وی می توانست با استفاده از این فضا همانند دیگر نمایندگان بر نادیده گرفتن خود و حق استان فشار وارد کند !
توئیت
اسباب بازی های چینی و عروسک های کهگیلویه و بویراحمدی !
قدرت برتر توئیتری کهگیلویه و بویراحمد ، بی شک مربوط به اسماعیل آذری نژاد یا همان روحانی قصه گو است که یکی یکی روستاهای محروم را می رود و با محوریت کتابخوانی ، گزارش های متعدد از این روستا ها در توئیتر منتشر می کند !
آذری نژاد در یکی از این گزارش های کوتاه توئیتری نوشته است :
به جای خرید اسباب بازی های چینی، به کودکان روستاها گفتم عروسک درست کنید تا به کودکان فعال قصه هدیه دهم. با پارچه های اضافی در خانه هایشان لباس عروسک درست کردند. مشکل مو داشتند، رفته موهای خودش را قیچی کرده است و برای عروسکش مو اضافه کرده است. سفارش صد عروسک به آنها دادم.
 
 
توئیت
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
حالا روحانی حاضر نیست که تاجگردون تا جهنم هم باهاش بیاد ! آخ از سادگی و صداقت لر!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
موحد حوصله توئیتر و اینجور مسائل را نداره . نمی دونم کار کی بود این توئیتر را انداخت گردن موحد !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار