کد خبر: ۸۷۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 25 July 2020
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام با انتقاد از اینکه در شهرستان چرام نیروی مازاد نداریم،گفت: در چرام متاسفانه برخی ادارات اسم هستند، برخی ادارات نمایندگی هستند زیر نظر شهرستان همجوار، این یعنی چه؟


به گزارش خبرگزاری فارس از چرام،حجت الاسلام سیدمحمد حسینی طلب ظهر امروز در نشست شورای سلامت با بیان اینکه بخاطر اینکه پروتکل های بهداشتی به درستی اعمال شود و برنامه هایی که در نظر گرفتند موثر واقع شود، نیازمند به درک متقابل مردم مسئولان و شبکه بهداشت و درمان است،اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با کروناست و تاکنون بارها از طرف مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفته و شاید جملاتی را که نسبت به این عزیزان به کار بردند جز در وصف رزمندگانی که در خط مقدم جبهه در مقابل دشمن استادند نفرمود که این به خاطر نوع ایثارگری است که عزیزان ما در این عرصه داشتند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام،عنوان داشت: تکلیف هست و وجدان حکم می کند ما هم به تبع از بزرگان، قدردان این عزیزان و در کنارشان درصدد رفع مشکلات با همکاری مستمر باشیم.
وی با بیان اینکه جایی که وظیفه مسئولان هست در کنار این عزیزان در رفع مشکلات در زمینه های مختلف و در هر میدانی باید همراه باشیم،گفت: مردم باید متوجه باشند و توجیه شوند در برابر تهدیدات این بیماری و اینکه عزیزانمان در بهداشت و درمان جز خیر و صلاح مردم چیزی نیم خواهند،خوشبختانه تا حدود زیادی ماسک زدن تبدیل به فرهنگ شده و می بینیم ماسک در عدم ابتلا به ویروس کرونا تاثیرگذار است.
حجت الاسلام حسینی طلب با تاکید بر فرهنگسازی در خصوص کوید 19، خاطرنشان کرد: کسانی که در فرهنگسازی موثر هستند رسانه ها بوده که تاکنون کوتاهی نکردند، به ویژه صدا و سیما که همواره باید در صحنه باشد تذکرهای لازم را بدهند و نسبت به آموزش از طریق فضاها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به این مطلب که بعد نظارتی باید تقویت شود،خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت با تعداد کم پرسنلی که دارد و مشکلات درون بخشی  به تنهایی قادر نخواهد بود کاری از پیش ببرد،بلکه کمیته ای باید تشکیل شود، کمیته نظارتی ستاد کرونا که متشکل از دستگاه های مختلفی باشد که به صورت مستمر تا ریشه کن کردن وبروس در صحنه باشند.
این مسئول با انتقاد از اینکه در شهرستان چرام نیروی مازاد نداریم،تصریح کرد: در چرام متاسفانه برخی ادارات اسم هستند، برخی ادارات نمایندگی هستند زیر نظر شهرستان همجوار، این یعنی چه؟اگر شهرستان هست به هر حال باید اداره داشته باشد و نیروهایش پای کار باشد،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیسش تنها نیرویی است که دارد کار می کند و یک نفر بدون پرداخت و قراردادی که این درست نیست، مدیران کل موظف هستند که در این زمینه چاره اندیشی کنند.
حجت الاسلام حسینی طلب در ادامه، متذکر شد: مطالبه ای که مردم از شبکه بهداشت و درمان دارند تسریع در ساخت زیرساخت هاست به ویژه بیمارستانی که سالها حرفش زده شده و هنوز در ابتدای راه است که باید تا زمان بهره برداری پیگیری شود تا هرچه سریعتر به  نتیجه برسد.
وی،همچنین، گفت: اوایل شیوع کرونا گروه های مذهبی،جهادی، فرهنگی پای کار آمدند و به سم پاشی و ضدعفونی کردن پرداختند،ما نباید این سرمایه ها را از دست بدهیم، این ها را باید در دست داشته باشیم، نیازمند به تشویق و خسته نباشید هستند، آنان را ببینیم.

برچسب ها: چرام ، حسینی طلب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
فقط بلدید حرف بزنید و سخنرانی کنید و هیچ تخصصی ندارید. دوره شماها دیگه به سر رسیده. حضرتعباسی تخصصتون چیه؟؟؟؟ اصلا بجز منبر و روضه کار دیگه ایی بلدید؟ والله فکر کنم منبر و روضه رو هم بلد نیستید... شماها اسلام را کاملا وارونه جلوه داده اید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار