کد خبر: ۸۷۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 25 July 2020

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن دیدار با خانواده مرحوم البرز زارعی یاد و خاطره این کوهنورد دوستدار طبیعت را گرامی داشت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این دیدار، اظهار کرد: نام البرز زارعی برای همیشه در دل و اذهان مردم جاوادنه شد.

وی با بیان اینکه مردم هیچ وقت شجاعت، فداکاری و جانفشانی البرز را فراموش نخواهند کرد، عنوان کرد: عشق البرز زارعی به محیط زیست بر همگان آشکار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کسانی که شعله این آتش سوزی ها را روشن کردند تا ابد شرمنده هستند چون موجب مرگ یک انسان شده اند.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری خاطرنشان کرد: در حال پیگیری انجام کارهای شهید خدمت نامیدن البرز زارعی هستیم.
گفتنی است البرز زارعی جوان ۲۹ ساله از فرزندان طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد که در جریان اطفای آتش سوزی‌ های منطقه دیل در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود، عصر روز جمعه ۳۰ خردادماه به آسمان پر کشید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کلاغ سیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
دمت گرم جناب استاندار -حتما باید امدادگران بگیرنند تا به ملاقات آنهاباید .چرا وقتی آتش نشانهای یاسوج به مانند استاد عمران قنبرزاده در عملیات غواصی پارسال تنگ مهریان دچار جراحات از ناحیه پا میشود و دو بار میرود اتاق عمل و الان پنج ماه حقوق نگرفته اند نمی روید و از آنها دلجویی نمی کنید البته مشکل از شما نیست این وظیفه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و مدیر عامل و شهردار و شورا است -کم کم دارید شیره ایثار رو با این کارها خشک میکنید.
عمران قنبرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
تشکر میکنم،از دوست و فردی که به اینجانب لطف داشته ،ولی اشکال نداره ،ما به این وضعیت عادت کردیم .گمنامی فقط برای شهرت پرستان ،درد آور هست وگرنه همه اجرها در گمتامی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار