کد خبر: ۸۸۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 26 July 2020
فیلم کوتاه "بمب" تولید واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به کارگردانی حمید شیرمردی به جشنواره بین المللی یک دقیقه قرنطینه راه یافت.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از برنا؛ مسئول واحد هنر های تصویری حوزه هنری استان گفت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کوتاه موبایلی با موضوع " یک دقیقه قرنطینه"با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان طی دوران قرنطینه برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹، برگزار شد شده تا مردم از قاب دوربین‌های خود، تجربه‌های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند.
اکبر آیین بیان داشت : این جشنواره به همت شرکت برج میلاد تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همراهی جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد.
مسئول واحد تصویری حوزه هنری تصریح کرد : فیلم "بمب" تولید واحد تصویری حوزه هنری استان به کارگردانی حمید شیرمردی که پیش از این در بخش رقابتی جشنواره بین المللی  کویید 19 هندوستان حضور داشت، جز آثار راه یافته به این جشنواره می باشد.
وی افزود:تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم‌های کوتاه موبایلی "یک دقیقه قرنطینه" از اردیبهشت تا پایان خرداد ۲۰۰ اثر بود که در نهایت هیأت بازبینی شامل حسین شوندی، ثریا تیموری و مریم ادیبی ۸۶ اثر را شایسته داوری در مرحله نهایی دانستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار