این شورا افقی ندارد و از فرط بیکاری مغلطه بافی می کند! نخود هر آشی شده است تا بلکه به سقوطِ آزادِ خود سرعت ببخشد!
کد خبر: ۸۸۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 28 July 2020

روزهای زمستانی شورا؟!

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، زریر حجتی ، شورای شهر یاسوج با رفتارهای پوپولیستی و توده ای بر سر مردم آوار شده است!
این شورا افقی ندارد و از فرط بیکاری مغلطه بافی می کند! نخود هر آشی شده است تا بلکه به سقوطِ آزادِ خود سرعت ببخشد!
برخی اعضای شورا به گلادیاتورهایی می مانند که الزاماً در جنگ و جدل اند تا وقتی که بمیرند یا بمیرانند!
 عزم خود را جزم کرده اند بر هماورد طلبی در میدان عوامفریبانه سفسطه بازی و حاشیه سازی تا دیده شوند چون میدان دیده شدن بدل از بزم خدمت شده است!
بعضی برای تداوم زیست سیاسی خود نیاز مبرم به جنجال آفرینی و دو قطبی سازی دارند تا در مرداب منفعت طلبی جولان دهند، چون اساساً از منش سیاسی بی بهره اند و از اخلاق گریزان!
قمار شورا در هوای لطیف پایتخت طبیعت ایران، تلخ ترین روزهای زمستانی را برای مردم رقم زده است!
هیچ مدل روشنی برای رفع انبوه مشکلات مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ندارند و از اینرو با تازیانه به اسبِ سرکشِ سیاست به سقوط آزاد خود کمک کرده اند اما نه رفتارهای نخ نما شده و پوپولیستی می تواند به مددشان آید و نه پروپاگاندای رسانه ای؟!
برای دقایق جلسات، حق جلسه آن چنانی می گیرند اما مشکلات شهر را فرع بر سیاست می دانند و رجز خوانی آن چنانی می کنند!!
گویا فهمی از بیت المال و حقوق مردم ندارند که جلسات برآمده از بیت المال چگونه باید بچرخد و آن دقایق جلسات حق الناس است نه پُز دادن و افاضه فیض در اباطیل سیاسی و حذف و هدم فرصت ها؟!
فرصت هایی که در لوای نام و نشان به تهدید مبدل کرده اند تا به سوگند نامه های نوشته و نانوشته خود در پستوهای رذیلانه و ذلیلانه منفعت و قومیت جامه عمل بپوشانند!!
خیانت پیشگانی چون طبری نیز هیچ وقت تصور نمی کرد که در اوج توهمِ اقتدار و بده بستان ها و مخفی کاری ها، روزی به حضیض ذلت کشیده می شود، پس مراقب باشند بر سر حقوق مردم معامله نکنند که نظام طبیعت در قالب سنت های الهی نیز انتقام می گیرد...
شورای شهر مرکز استان تحت عنوان پارلمان شهر، مسئولیت سنگینی در رفع مشکلات دارد ولی با کارنامه ضعیف شوراها و حاشیه پردازی، در گستره شهری بدون چشم انداز و شبیه روستایی توسعه یافته شده است!!
از کلیات فوق و خودزنی ها و دعواهای درون شورایی که بگذریم، باید بدانند که راه کسب وجهه و نیز تامین درآمد و اعتبار قانونی از مجاری استانی و ملی، منوط به صرفِ حضور آقای تاجگردون نیست.
 ضمن احترام به شخصیت حقیقی و حقوقی آقای تاجگردون و پاسداشت اقدامات عمومی وی در حوزه زیرساختی و عمرانی سئوال این است که با آن نگاه رئیس محترم شورا، فلسفه شوراها و انتخاب چون شمایی چه بوده است! مگر همه اعتبارات به وجود آن نماینده محترم معطوف بوده است؟
آیا از راه مجاری قانونی در سطوح استانی و ملی، هیچ اعتباری جهت عمران و آبادانی مرکز استان لحاظ نشده است؟ 
بی تردید این نوع رجز خوانی بدترین دفاع از تاجگردون و بلکه نوعی  فرافکنی بوده است و حتی چنین نگاههای غیر منطقی و فرافکنانه موجب در مظان اتهام قرار گرفتن چنین شخصیت هایی گردیده است و خدا کند که این گرا دادن بی وجه، موجب آشفتگی اوضاع آن یکی "غریب پور" که به تمثیل گرفته، نشود زیرا معلوم نیست هزینه نام این قبیل افراد چه ربطی به اقدامات شاق رئیس شورا دارد!.
بنظر می رسد که امثال وی با این شبهه سازی، هنوز با ابتدایی ترین وظیفه خود در شورا نامانوس اند و جایگاه مجلس و وزارت صمت را با شورا اشتباه گرفته اند!
برخی آن گونه افاضه فیض می کنند که کانه شورای یاسوج در راس مجلس  است!
 چه بسا دلیل انبوه مشکلات و حاشیه های ادامه دار نیز همین بوده که در اندیشه لقمه آماده چرب و نرمی از تهران بوده تا با آن ایاب و ذهاب شبهه انگیز خودی نشان دهند!
شما در قامت شعارهای دهان پرکنی انتخاب شده اید که با تصمیم سازی و تصمیم گیری متناسب با اعتبارات به زیبا سازی شهر و رفع مشکلات همت نمایید ولی ظاهر شدن در نقش مجلس و ورود بی وجه به اعتبار نامه آقای تاجگردون موید توجیه گری، ناکارآمدی، ضعف کارنامه و متاسفانه ایجاد ذهنیت های سوء استفاده شخصی از مجاری دیگر در پوشش نام شورا و .... را به اذهان و افکار عمومی متبادر می نمائید!
در واقع مَثل این شورا و شگفتی های آن، به عجایب دو قطبی های احمدی نژاد بی شباهت نیست که هویتش نه در صداقت و خدمت بلکه به دو قطبی های کاذب گره خورده است!
آن یکی در تهران حیات سیاسی خود را در دو قطبی سازی و هیاهوهای سیاسی هیچ می پندارد و بر خلاف استراتژی نظام در نامه نگاری با بن سلمانِ جلاد، وی را عالیجناب عشق می خواند تا در توهمات خویش هویتی تازه بیابد و این یکی با الصاق خود به جناب تاجگردون و غریب پور در اندیشه کسب اعتبار و پوششی بر ناکارآمدی های خویش است!
ملغمه ای شنیدنی است نامه نگاری آن بهاری ویرانه نشین و افاضه فیض این یکی صدر نشین؟!!
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار