کد خبر: ۸۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 29 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بخشنامه جذب سرباز طلبه برای سال تحصیلی1400-1399 به استان‌ها ابلاغ شد و در این بخشنامه تاکید شده است اولویت خدمت وظیفه این افراد در آموزش و پرورش، به منظور فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی و تدریس درس پرورشی است.
 در اجرای مصوبه فرماندهی کل قوا ، مبنی بر تسری مقررات خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی فرهنگی و تبلیغی در وزارت آموزش وپرورش و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و براساس دستورالعمل شماره 25 /710 مورخ 6/ 5 /1399  معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش و نامه شماره 1941 مورخ 13/ 3/ 1399 مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، اداره کل آموزش وپرورش  تعداد ی  طلبه و روحانی  واجد اشرایط عمومی و اختصاصی ، ملبس به لباس مقدس روحانیت ، برای خدمت در مناطق محروم وموردنیاز اداره کل آموزش وپرورش نیاز دارد . علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از سه شنبه هفتم تا سه شنبه 14 مرداد  به اداره کل آموزش و پرورش ( اداره قرآن عترت ونماز ) مراجعه و ثبت نام نمایند .
شرایط عمومی لازم :
دارا بودن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه های علمیه    
الزاما ملبس بودن به لباس روحانیت و تعهد به رعایت شئون روحانیت ( حکم)
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزه به بالا  
برخورداری از توانایی جسمی برای انجام ماموریت های محوله  
تکمیل فرم امتیاز بندی همراه با ارائه مدارک مستند تا سه شنبه 14 مرداد
تکمیل فرم تعهد نامه خدمت دو ساله در مناطق مورد نیاز اداره کل
تشکیل پرونده وتحویل فوری مدارک لازم  قانونی  به اداره کل
 
آخرین مهلت تکمیل فرم امتیاز بندی همراه با مستندات صبح سه شنبه  شنبه 14 مرداد ماه  می باشد که با توجه به اتمام مهلت قانونی برای ارسال منتخبین به وزارت ، قابل تمدید نمی باشد.
محل مورد نیاز خدمت  :
مناطق روستایی و محروم مورد نیازکه اداره کل آموزش و پرورش نیاز و اعلام و تعیین کند .
 
جهت ارائه مدارک خود به معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مراجعه فرمایید.
 ( کسب اطلاعات بیشتر 09177423684آقای تقی پور و 09177431557  - آقای خوش نژاد )اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد


برچسب ها: سرباز طلبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار