از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۲۰ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، خودکفایی و مسکن از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در چهار‌ماهه نخست سال جاری به مددجویان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 29 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌گیری و فرهنگ‌سازی جـهت توسعه قرض‌الحسنه طی سال‌های گذشته و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره موردتوجه جدی کمیته امداد است.
وی بابیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسـترش فرهنگ یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و در نگاهی وسیع‌تر گره‌گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم جامعه، راه‌اندازی شده است، گفت: از محل اعتبارات این صندوق در چهارماهه نخست سال جاری ۲۲۲۰ مورد تسهیلات بااعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.
مبشری با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان تحـت حـمایت در مواردی ازجمله پرداخت هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت‌نفس و افزایش امنیت روانی آنان شـده است، تصریح کرد: از محل تسهیلات پرداخت‌شده این صندوق در سال جاری ۲۰۳۴مورد آن تسهیلات کارگشایی بااعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان بوده که به مددجویان پرداخت‌شده است.
وی به پرداخت دو میلیارد و ۴۲۱ میلیون تومان تسهیلات در بخش اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به ۱۲۰نفر از مددجویان متقاضی اجرای طرح‌های اشتغال اعطاء شد.
مبشری از دیگر تسهیلات پرداخت‌شده از منابع صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت ۳۲ مورد تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن بااعتبار ۴۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: در زمینه تسهیلات مسکن نیز ۳۴ مورد بااعتبار ۲۳۴ میلیون تومان پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمک‌های مردمی و سرمایه‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری نیازمندان بسیار تأثیرگذار است و در همین خصوص از دستگاه‌های مختلف و مردم خیر هم استانی دعوت می‌کنیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار