تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
در این جلسه لقمانی فر به عنوان معاونت جدید آموزش متوسطه و عظامی به عنوان معاونت جدید آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲ 30 July 2020

جلسه تکریم و معارفه دو معاونت آموزش ایتدایی و آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حالی برگزار شد که بر عکس پر حاشیه بودن بیشتر جلسات تودیع و معارفه در کهگیلویه و بویراحمد ، فضای این جلسه به معنای واقعی یک فضای فرهنگی بود و معاونین قدیم با روی باز معاونین منصوب به جای خود را به گرمی پذیرفته و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با آن ها را نمودند.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا جلسه تودیع و معارفه با حضور شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و در اتاق مدیریت این شهرستان برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش در سخنانی کوتاه با اشاره به درگذشت تعدادی از همکاران فرهنگی طی چند هفته اخیر ، گفت : هرگاه معلمی فوت می کند ، همانند این است که چراغی خاموش می شود و باعث اندوه فراوان در جامعه می شود.
کورش دلشاد در ادامه در خصوص جلسه تودیع و معارفه ضمن ابراز رضایت از عملکرد معاونین تودیع شده به بیان ویژگی های شخصی و عملکردی دوران کاری آنان پرداخت و گفت : تغییر و تحول جزئی از اقدامات معمول در هر دستگاه است و این به معنای ضعف در عملکرد مسئول تودیع شده نیست.
 با رنگ زرد از درخت مدیریت جدا نشدم 
در ادامه این جلسه ابتدا معاون آموزش متوسطه گفت : طی نزدیک به دو سال اخیر دانش آموزان مقطع متوسطه در بسیاری از شاخص هایی که جنبه رقابتی داشته اند ، عملکردی بسیار فراتر از دیگر مناطق و شهرستان های استان داشته است که البته ادعای این که کار فردی بوده است را ندارم بلکه این موفقیت ها را نتیجه کار تیمی با همکاری کارشناسان این مقطع و دیگر همکاران می دانم.
جانی پور با اشاره به وصیت نامه یکی از شهدا خطاب به برادش که گفته بود چرخ کائنات همواره در حال گردش است ، افزود : ما که در مقابل شهدا حرفی برای گفتن نداریم پس این تغییرات را طبیعی می دانیم و خوشحالیم اگر خدمتی به مردم کرده باشیم .
وی با بیان اینکه باید به یاد شهدا باشیم که جان خود را برای خدمت به مردم از دست دادند ، اظهار داشت : بی شک اگر آن عزیزان اکنون زنده بودند ، امروز این مشکلات را در جامعه نداشتیم.
جانی پور گفت : تغییر و تحول همیشه بوده و خواهد بود پس جای گله مندی نیست . این مناصب چند صباحی وجود دارند و مانند درختی است که هم میوه بر روی آن است و هم برگ !
وی افزود : باید تلاش کنیم که در مسئولیت همانند میوه باشیم که با عزت از درخت جدا شویم نه مانند برگ که با زردی و ذلت از آن جدا می شود و بسیار خوشحالم که همانند سیب و با عزت از درخت مدیریت جدا می شوم و شما هم سعی کنید مانند میوه با عزت از درخت جدا شوید نه همانند برگ با زردی !
جانی پور گفت : همواره سعی کردم با همه همکاران و همچنین ارباب رجوع بسیار دوستانه برخورد کنم . در مورد مسائل مالی هم بسیار محتاط بوده ام که لقمه حلال به خانه ببرم.
وی در پایان گفت : مدیریت جدید می توانست خیلی زودتر در مورد عزل و نصب اقدام کند اما تا امروز با خوبی و صمیمیت با هم کار کردیم ضمن اینکه از آقای لقمانی فر هم برای پذیرش این مسئولیت تشکر می کنم.
خوشحالم معاون جدید حاصل برنامه ریزی حوزه آموزش ابتدایی است
آناهیتا مرادیان هم در جلسه تودیع خود گفت : حدود دو سال در این جایگاه با همکاری خوب کارشناسان ، راهبران ، مدیران و آموزگاران کار کردیم که خوشبختانه ماحصل کار مجموعه در آمارها بسیار خوب بوده است.
مرادیان افزود : در این دو سال تمام تلاشم بر ملاک بودن قانون و برنامه محوری در اقدامات بود.
وی گفت : متاسفانه حوزه ابتدایی همیشه از مشکلاتی مانند نبود بودجه و اعتبار رنج می برد اما من همه تلاشم این بود که در حوزه اجرایی کارها به خوبی انجام شود که من هم هر چه در توان داشتم را به کار گرفتم.
مرادیان ادامه داد : بسیار خوشحالم که در راستای برنامه محوری و جوان گرایی اکنون معاون جدید ماحصل میدان دادن به چنین جوانانی بوده است و اکنون هم برای وی آرزوی موفقیت می کنم.
وی با اشاره به مشکلات همیشگی در حوزه آموزش ابتدایی گفت : تا چند سال پیش همیشه در راهروهای اداره بر سر پست بندی و برخی موارد اعتراضاتی وجود داشت اما طی این دو سال خوشبختانه راهروها از معترضین خالی شد.
مرادیان گفت : حوزه آموزش ابتدایی ، بسیار گسترده و مشکلات ان هم زیاد است ولی تلاش می شد که به مشکلات همه مدارس رسیدگی شود .
وی در پایان درخواست کرد سهم بانوان در پست های مدیریتی نادیده گرفته نشود.
تلخ و شیرین دوره کاری
در این جلسه لقمانی فر به عنوان معاونت جدید آموزش متوسطه و عظامی به عنوان معاونت جدید آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد معرفی شدند.
معاونین جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در سخنانی کوتاه برخی از برنامه ها و دیدگاه های خود را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
هر دم از این باغ بری می رسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار