امام جمعه قلعه رئیسی : من دغدغه های جوانان را می بینم و به عنوان یک فرد مسئول در جامعه تنها صحبت های جوانان را مطرح کردم.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 29 July 2020

حجت الاسلام صلولتی امام جمعه قلعه رئیسی چند روز پیش طی نامه ای به وزیر ورزش ، مقایسه ای بین مشکلات ورزشی شهر خود و وضعیت فعلی باشگاه استقلال و کرونا انجام داده بود. پس از انتشار این نامه که در اصل در صفحه شخصی این امام جمعه منتشر شده بود و نهایتا بازتاب رسانه ای زیادی هم داشت ، حواشی بوجود آمد .
البته صلواتی در زمان ترک استقلال توسط استراماچونی ، وی به این موضوع هم واکنش نشان داده بود که بازتاب رسانه ای گسترده ای داشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ورزش 3 هم در این زمینه نوشت : چند روز پیش بود که انتشار نامه ای از امام جمعه قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویر احمد درخصوص مسائل باشگاه استقلال حاشیه ساز شد. وی در این نامه نوشته بود که استقلال با مدیریت انقلابی و جهادی موفق خواهد شد و این تیم نیاز به یک مربی بزرگ دارد.
 
بیشتر بخوانید

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی درخصوص انتشار مصاحبه اش پیرامون مسائل باشگاه استقلال گفت : من نامه ای را خطاب به وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیرعامل و هئیت مدیره استقلال نوشته ام. بنده یک سری پیشنهادات شخصی ارائه کردم که متن نامه در صفحه شخصی من موجود است. بنده در خطبه های نماز یا یک مجمع عمومی آن صحبت ها را مطرح نکرده ام.

از آنجایی که فوتبال به عنوان یک جزو لاینفک زندگی مردم شده و بنده نیز با جوانان سر و کار داشته و دغدغه های فوتبالی آنها را می بینم، بنده نیز به عنوان یک روحانی در سطح جامعه نمی توانم نسبت به این مسائل بی تفاوت باشم.

او ادامه داد: من دغدغه های جوانان را می بینم و به عنوان یک فرد مسئول در جامعه تنها صحبت های جوانان را مطرح کردم.

امام جمعه قلعه رئیسی درخصوص درخواستش مبنی بر برکناری فرهاد مجیدی گفت: من اصلا همچین حرفی نزده ام. شبکه های خارج از کشور با شیطنت و طرح این مسائل قصد داشتند جامعه را نسبت به بنده و روحانیت بدبین کنند.

او درمورد واکنش ها و جبهه گیری احتمالی جامعه فوتبال نسبت به دخالت جامعه روحانیت در این حوزه گفت: حرف بنده این است که فوتبال دغدغه بسیاری از جوانان است و در شادی و نشاط جامعه اثرگذار است. خیلی از هواداران استقلال و پرسپولیس با پیروزی یا شکست تیم هایشان خوشحال یا ناراحت می شوند و بصورت روزانه اخبار این دو تیم را دنبال می کنند. فوتبال به عنوان مسائل روز جامعه و خانواده ها تبدیل شده است. بنده دغدغه های جوانان را می بینم. صحبت های من در دفاع از جوانان منطقه ما بود.

او ادامه داد: ما در یک منطقه محروم زندگی می کنیم که امکاناتی نداریم و خبری از ورزشگاه یا سالن ورزشی نیست. هدف من دعوت از مسئولین جهت سرمایه گذاری در اینجا بود که دارای استعدادهای زیادی است که قائم اسلامی خواه بازیکن ماشین سازی یکی از جوانان با استعداد منطقه ماست و هدف من فقط بازتاب مظلومیت منطقه ما بود.

وی در پایان گفت شخص وزیرورزش یا مدیرعامل استقلال پاسخی به نامه او نداده اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
فکر کنم پرسپولیسیه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار